El Barça llança la segona edició de la col·lecció Festival

El Barça llança la segona edició de la col·lecció Festival

Després de l’èxit de la temporada passada, el Club ha volgut repetir amb una línia urbana destinada als més joves

S’apropa l’època de festivals de música i el Barça ha tornat a crear una col·lecció per a la temporada primavera-estiu dirigida a un públic jove que vol vestir amb els colors del Barça en diferents moments més enllà dels pròpiament esportius. Barcelona és un dels centres de l'escena musical i l’associació amb Spotify encara fa més especial aquesta línia de productes que ajunta aquests elements i busca arribar a una audiència actual, jove i urbana.

El futbol és un element de la moda urbana actual i amb la col·lecció Festival 2.0, el Barça mira d’incorporar a la moda del dia a dia els elements de la passió per uns colors i posicionar la col·lecció com a tendència i una opció de moda per a entusiastes del món del futbol.  

La càpsula es compon en diverses opcions per als i les culers amb dissenys unisex, pensats per combinar-los i crear un outfit que garanteixi el màxim confort. Peces i siluetes còmodes que ofereixen un look desenfadat i divertit, dissenyades amb patrons de tendència. Totes incorporen, a més, elements distintius del FC Barcelona com pot ser l'ús dels colors blaugranes en els seus elements decoratius o la introducció de l'escut en els estampats. 

Sota aquesta línia casual de la marca, el Barça se centra en diversos dels seus pilars de producte, com la tendència, la comoditat i la versatilitat

IMG_0462

Implicació culer

Per a la col·lecció d’aquest any s’ha comptat amb la implicació de jugadors i jugadores del primer equip masculí i femení com són Pau Cubarsí, Victor Roque, Héctor Fort, Marc Guiu, Fridolina Rolfö, Keira Walsh, Ingrid Engen, Caroline Graham Hansen i Esmee Brugts, que han estat els models d’aquesta col·lecció més jove i atrevida. 

IMG_0100

Altres col·leccions

Des de fa uns anys, el Barça ha optat per ampliar la gamma de productes per als seguidors culers del món i ha preparat col·leccions per a tots els públics. D’aquesta manera, s’han creat línies com la 1899, que replica alguna de les samarretes més icòniques de la història del Club; l'Essentials, que combina la roba esportiva i urbana per crear una línia de peces versàtils, còmodes i amb estil; la Barça Bàsics, pensada com a peces funcionals i còmodes amb un disseny inspirat en l'afició culer i els elements identitaris del Club; la Barça Kids, dissenyada per al dia a dia dels aficionats més joves blaugrana; i les col·laboracions amb artistes de renom com Rosalía, els Rolling Stones o Karol G gràcies a la participació de Spotify

IMG_9821

Cal recordar que al mes d’octubre va sortir una col·lecció de la mà de Nike, amb Patta, una marca prestigiosa de roba streetwear holandesa que va tenir un enorme èxit de vendes entre el públic blaugrana més jove. 

Totes les peces de la col·lecció estan disponibles tant a les Barça Stores del Club com a la botiga online del Barça .

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut