En el marc del Dia Internacional de les Dones, que se celebra el proper 8 de març, el FC Barcelona tenyeix l’Spotify Camp Nou i l’Estadi Johan Cruyff amb el nou color oficial ‘Lila Barça’, creat juntament amb Pantone i que representa el símbol de la igualtat fruit de la mescla entre els seus colors originals, blau i grana.
El Club, en el seu ferm compromís per la diversitat, la igualtat i la inclusió ha creat diferents accions per reivindicar la importància de donar visibilitat a les dones en el món de l’esport, i els dos temples futbolístics de l’entitat no podien faltar com a escenaris principals per celebrar aquesta data amb l’afició.
El ‘Lila Barça’ vestirà tant l’Spotify Camp Nou com l’Estadi Johan Cruyff durant tot el mes de març, començant pels partits d’aquest cap de setmana del primer equip masculí contra el València CF i del primer equip femení contra el Vila-real Femení, que tindran lloc avui a les 16.15 h i a les 12.00 h respectivament. Ambdós estadis tindran com a protagonista el nou color oficial, des de les lones dels escenaris fins els setup de DJ, passant per un Photobooth 360 customitzat on l’afició podrà participar en un vídeo animat en slow motion i compartir-lo a les xarxes socials, entre d’altres. L’Estadi Johan Cruyff, a més a més també comptarà amb diferents activitats com els tallers de cartells reivindicatius a favor de l’empoderament de la dona, que el públic podrà lluir a les grades durant el partit d’avui.
Partners del Club se sumen també a la iniciativa per donar visibilitat a les dones al món del futbol, tenyint-se de ‘Lila Barça’. Nike, Spotify, Bimbo, Cupra, Damm, Whitebit, Allianz, Konami, 1Xbet, Caixabank, Stanley, BMG, GLS i Scotiabank integraran el nou to de Pantone en els seus anuncis de les pantalles del perímetre dels terreny de joc durant els dos partits.