Canal Ètic
El FC Barcelona té la ferma voluntat de ser un Club compromès amb l’ètica i el compliment de les lleis i valora molt positivament i encoratja a què els seus membres, personal, i altres tercers relacionats alertin i comuniquin possibles comportaments contraris a la normativa interna i a la legislació vigent.
És per aquest motiu que el FC Barcelona disposa d’un Canal Ètic com a únic canal habilitat per a rebre i atendre comunicacions d’accions o omissions que puguin constituir incompliments, tant del Codi Ètic i de la normativa interna, com de la legislació vigent. Tanmateix, també es pot utilitzar el Canal amb la finalitat de realitzar consultes o resoldre dubtes o per a suport i recolzament sobre com aplicar la normativa interna del Club i els nostres valors.
La persona responsable de la gestió de les comunicacions rebudes al canal i l’encarregada de les investigacions internes que, en el seu cas, es realitzin, recau a la direcció de l’Àrea de Compliance, essent designada per part de la Junta Directiva.
Els Membres, socis i sòcies del FC Barcelona tenen el dret, però sobretot l’obligació, de posar en coneixement de l’Àrea de Compliance qualsevol dada o indici d’una acció o omissió que pugui constituir una infracció o incompliment.
De la mateixa manera i de conformitat amb la Política del Sistema Intern d’Informació, podran utilitzar el Canal Ètic tots els aficionats i aficionades, proveïdors, col·laboradors i patrocinadors així com qualsevol altre Tercer.
El Canal està dissenyat, establert i gestionat de forma segura, de manera que garanteix la confidencialitat de la identitat de la persona informant i de qualsevol tercer mencionat a la comunicació, així com permet realitzar les comunicacions de forma anònima. També es garanteix la confidencialitat de les actuacions que es duguin a terme en la gestió i tramitació de la comunicació, així com la protecció de les dades personals que es tractin, impedint l’accés de personal no autoritzat.