16 golejadors diferents del FC Barcelona
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El rendiment ofensiu del Barça en aquesta temporada és molt bo en l'àmbit golejador. L’equip entrenat per Hansi Flick ja suma 103 gols en els 33 partits que ha disputat fins al moment, una mitjana superior a tres dianes per matx. A banda d’això, el conjunt culer també ha assolit una altra gran xifra: 16 golejadors diferents en totes les competicions. Una nova mostra del rendiment coral d'aquest conjunt.
Araujo, el darrer a afegir-s'hi
Ronald Araujo ha estat l’últim a incorporar-se a aquesta llista contra l’Atalanta de Bèrgam. L’uruguaià va estrenar el seu compte golejador a la sortida d’un córner picat per Raphinha en la vuitena jornada de la Fase Lliga de la Champions. Cal recordar que una llarga lesió el va tenir apartat dels terrenys de jocs fins al 4 de gener en el camp del Barbastre.
El trident, líder
Però, a banda d’Araujo, els altres 15 anotadors blaugranes durant la 24/25 han estat: Lewandowski (29), Raphinha (23), Lamine Yamal (10), Ferran Torres (7), Dani Olmo (6), Pedri (4), Pablo Torre (4), Jules Kounde (3), Fermín López (3), Eric Garcia (2), Gavi (2), Frenkie de Jong (2), Iñigo Martínez (2), Pau Víctor (2) i Alejandro Balde (1).
Per posar-ho en context, els culers ocupen la vuitena plaça d’aquest rànquing de golejadors entre tots els equips de les cinc grans lligues europees. Mentre que, pel que fa a la Lliga, els de Hansi Flick són els tercers, només per sota del Celta de Vigo i el Girona, ambdós amb 17 anotadors diferents.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç