Betfair, nou patrocinador del FC Barcelona
El FCBarcelona i Betfair han signat un acord d’àmbit global pel qual la marca líder d’apostes online es converteix en un dels patrocinadors oficials del Club durant les properes tres temporades.
Fruit d’aquest acord, que va entrar en vigor a partir de l’1 de juliol, el FC Barcelona i Betfair col·laboraran en diferents àmbits, com ara els drets d’associació d’imatge, visibilitat al led del Camp Nou, així com diversos actius digitals. A més, Betfair tindrà accés als jugadors per crear material promocional i campanyes de màrqueting.
Declaracions del vicepresident de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo:
“El FC Barcelona està encantat de signar una col·laboració a llarg termini amb Betfair, una referència de seriositat en l’àmbit de les apostes en l’esport. Esperem que els nostres socis i els amants del futbol gaudeixin d’aquesta nova aliança global, així com de promocions exclusives i experiències esportives úniques”.
Declaracions de Paul Gambrill, Betfair Marketing & Brand Director:
“És un plaer per a nosaltres signar un acord a llarg termini amb el Futbol Club Barcelona. Regularment, el Barcelona és un equip que competeix al màxim nivell i ens ajudarà a realitzar la nostra ambició d’incrementar la marca Betfair a escala internacional. Tenim moltíssimes ganes de treballar amb el Club per oferir als seus aficionats increïbles promocions, experiències i continguts únics”.
Més notícies aquí