El FC Barcelona renova l'acord amb Konami, que fitxa Messi per a la portada de la nova edició de l'eFootball PES 2020
El FC Barcelona i KONAMI han anunciat avui la renovació de la seva relació amb un nou acord d’àmbit global, amb el qual l’empresa d’entreteniment digital creadora de la sèrie de vídeojocs de futbol PES, Pro Evolution Soccer, serà Global Partner de l’entitat blaugrana per a les pròximes quatre temporades.
L’anunci de renovació de l’acord coincideix amb la presentació a nivell mundial de la nova edició del joc d’eFootball PES 2020, que tindrà Leo Messi com a protagonista. El jugador argentí serà la portada de la nova versió estàndard i succeirà així els seus companys Luis Suárez i Philippe Coutinho, que ho van ser en les dues últimes edicions. D’altra banda, l’exblaugrana Ronaldinho serà l’estrella de l’edició Legend, que inclou una versió escanejada en 3D exclusiva de l’ídol brasiler. Ambdues edicions sortiran a la venda el 10 de setembre pels mercats d’Amèrica, Àsia i Europa, i el 12 de setembre al Japó.
Fruit d’aquest acord KONAMI llançarà, a més, una edició del PES 2020 especial del Barça, que estarà disponible al setembre a la Barça Store del Camp Nou. Com a novetat, aquest any, per primer cop, seran els fans del FC Barcelona els qui decidiran la portada, a través de una votació al web del Club.
En el marc del nou acord, KONAMI tindrà presència publicitària tant a l’interior com a l’exterior del Camp Nou, accés als jugadors, una presència visible durant els dies de partit i disposarà de drets exclusius per recrear l’Estadi en els títols del PES 2020. Així mateix, KONAMI serà “Official eSports Football Video Gaming Partner” del FC Barcelona, i això permetrà futures col·laboracions en l’organització d’esdeveniments d’e-sports de cara al futur.
Declaracions de Josep Pont, membre de la Junta Directiva responsable de l’Àrea Comercial del FC Barcelona
“Estem encantats de poder renovar la nostra aliança amb KONAMI. La nostra relació va començar ara fa tres anys i aquest nou acord com a Global Partners avala la nostra trajectòria compartida, amb una aposta clara per la cerca de l’excel·lència i per valors compartits com l’esforç, el treball en equip i el respecte. Així mateix, reforça el nostre compromís per connectar amb aficionats de tot el món a través de l’univers dels eSports”.
Declaracions de Jonas Lygaard, Senior Director Brand & Business Development de Konami Digital Entertainment B.V.
“El FC Barcelona ha estat un partner lleial i de confiança durant els últims tres anys i estem emocionats de poder-lo tenir al nostre costat en el marc del llançament de l’edició més ambiciosa de la sèrie PES – efootball PES 2020, fins ara. Així mateix, el FC Barcelona comparteix les nostres ambicions per l’eFootball, i junts portarem l’esport a uns nous nivells”.
Més notícies aquí