Aliança estratègica entre el FC Barcelona i Sony Music per a la creació d’experiències úniques d’entreteniment
El FC Barcelona ha firmat un principi d’acord de col·laboració amb Sony Music, la companyia discogràfica líder en la creació de continguts d’àudio i vídeo, així com també en l’oferta d’experiències d’entreteniment. En el marc d’aquesta aliança, ambdues entitats treballaran conjuntament, durant les properes dues temporades per crear experiències d’entreteniment que combinaran dues de les activitats que més passió desperten, no només entre els aficionats blaugrana, sinó entre persones de tot el món i de totes les edats: la música i l’esport.
Les dues parts es van trobar el diumenge abans del Trofeu Joan Gamper al Camp Nou per establir les bases de l’aliança en un acte en què van participar Josep Maria Bartomeu, president del FC Barcelona; Òscar Grau, CEO del Club; Afo Verde, Chairman & CEO, Sony Music Latin Iberia, i José Mª Barbat, president de Sony Music Entertainment Iberia.
Així mateix, per celebrar l’acord, Sony va organitzar un dia més tard una recepció a Miami, en què van participar reconeguts artistes i futbolistes de la plantilla del primer equip blaugrana, que aquests dies es troben als Estats Units per tancar la pretemporada 2019 amb la disputa de dos partits davant el Nàpols. Una trobada amb què es donava el tret de sortida a aquest acord de col·laboració, i a la qual van assistir, entre d’altres, músics com Carlos Vives, Becky G, Pedro Capó, Nicky Jam o ChocQuibTown, mentre que en representació blaugrana hi eren Sergio Busquets, Ivan Rakitic, Ousmane Dembélé, Antoine Griezmann, Arturo Vidal, Rafinha, Samuel Umtiti i Jordi Alba, juntament amb Josep Maria Bartomeu i els directius Marta Plana i Javier Bordas, la delegada de Cultura de la Junta, Teresa Basilio, el secretari tècnic Éric Abidal i l’ambaixador del Barça Juliano Belletti.
Esport i música
L’acord de col·laboració engloba el món de l’esport i el de la música; dos mons diferents però amb la capacitat comuna d’unir les persones i fer vibrar els seus sentits i emocions més profundes. I ho fa amb els millors aliats en les seves àrees d’experiència: el FC Barcelona, en l’àmbit de l’esport, i Sony Music en l’àmbit musical.
Per tant, es tracta d’una iniciativa en què el FC Barcelona tindrà l’oportunitat de connectar amb els seus fans a través d’experiències d’entreteniment que combinen les estrelles del futbol amb els grans artistes musicals.
La unió amb Sony Music s’emmarca dins l’objectiu del Club de buscar de manera proactiva forces aliades que comparteixin els valors i la filosofia que defineixen la seva marca. Així mateix, reforça la seva estratègia d’establir aliances amb marques referents que li permetin continuar sent líder, no només dins els terrenys de joc, sinó també en el món de l’entreteniment.
Algunes accions conjuntes ja han permès imaginar l’abast futur d’aquesta aliança, com va ser l’actuació d’artistes de Sony Music al Trofeu Joan Gamper. A més, com a part del programa del US Tour del FC Barcelona, aquest dimarts se celebrarà la Barça Fest Miami, a BayFront, un esdeveniment dirigit als fans on actuaran dos artistes de la discogràfica com són Play-N-Skillz, i Pedro Capó, autor d’un dels èxits de l’estiu Calma.
En els propers mesos s’aniran concretant altres projectes específics: presència d’artistes en esdeveniments organitzats pel Barça, continguts comuns amb participació d’artistes del segell Sony Music i jugadors del Club; a més de la utilització de música del repertori Sony pels continguts produïts pels diferents canals del Barça.
Declaracions de Josep Maria Bartomeu, president del FC Barcelona:
“Estem molt orgullosos de poder unir forces amb Sony Music, una de les grans companyies d’entreteniment del món. Amb aquest principi d’acord de col·laboració pretenem millorar l’experiència del nostre aficionat a través de continguts musicals i audiovisuals innovadors”.
Declaracions d’Afo Verde, Chairman & CEO, Sony Music Latin Iberia
“Estem molt emocionats per aquesta prestigiosa aliança amb el FC Barcelona. Es tracta d’un acord que ofereix a ambdues entitats una plataforma única per explicar històries a través de la combinació de la música i els esports. Estic segur que els seguidors del Barça gaudiran d’aquesta increïble col·laboració”.
Més notícies aquí