Local

Tercera edició del Master in Football Business

La directiva Marta Plana ha participat en l’acte d’inauguració del nou curs d’aquests estudis que organitza el Johan Cruyff Institute en col·laboració amb el Barça Innovation Hub

Aquest dijous s’ha donat el tret de sortida a la tercera edició del Master in Football Business, organitzat pel Johan Cruyff Institute en col·laboració amb el Barça Innovation Hub. Després d’una sessió inaugural a les instal·lacions del Club, la vintena d’estudiants matriculats en aquest mestratge d’especialització en negoci futbolístic, procedents d’una quinzena de països, han estat convidats a un acte de benvinguda celebrat a la Llotja del Camp Nou en què han participat la directiva del FC Barcelona, Marta Plana, i la directora general del Johan Cruyff Institute, Mariël Koerhuis.

El gran atractiu d’aquest màster rau en el fet que combina el bagatge d’un club com el Barça i l’expertesa i el llegat de Johan Cruyff. El model d’empresa del FC Barcelona és un dels principals continguts d’aquests estudis que estan impartits per un professorat expert en gestió esportiva, entre els quals hi ha professionals que treballen al Club.

Marta Plana ha volgut destacar els trets que distingeixen aquest màster de la resta d’oferta formativa en aquest àmbit. “La trajectòria i l’experiència d’un club que enguany arriba als 120 anys d’història ens avalen. Però el que fa especial aquest màster és el carisma i el valor afegit que aporta el llegat del Johan, a través del Johan Cruyff Institute”, ha explicat.

La iniciativa s’emmarca dins de l’acord de col·laboració subscrit al setembre del 2016 entre el Johan Cruyff Institute i el FC Barcelona, a través del Barça Innovation Hub, la plataforma que aglutina tots els projectes de recerca, innovació i formació del Club i que té com a objectiu convertir el FC Barcelona en una referència mundial del coneixement en el món de l’esport.

Més notícies aquí