Netflix estrena la sèriè documental del Barça ‘Matchday’ als països de l’Amèrica Llatina i el Canadà
Netflix, la companyia líder en el món en servei d'entreteniment en streaming, estrena avui, dimecres 29 d'abril, 'Matchday' al Canadà, així com a Argentina, Brasil, Mèxic, Xile, Colòmbia, el Perú i l'Uruguai, entre altres països de Llatinoamèrica. La sèrie documental creada per Barça Studios, inclou imatges mai vistes abans de la vida quotidiana del primer equip.
Gràcies a aquesta nova aliança entre el Barça i Netflix, els fans d'aquests països podran gaudir de 8 episodis de 45 minuts centrats en vuit partits clau disputats durant la temporada 2018/2019. Per primera vegada, les càmeres de televisió van tenir un accés sense precedents al vestidor del primer equip per a gravar moments quotidians en la vida de jugadors com Leo Messi, Luis Suárez, Marc-André ter Stegen, Gerard Piqué, Arthur Melo i Arturo Vidal.
Una producció de Barça Studios
Matchday es va estrenar a Europa i el Japó el 29 de novembre passat, de la mà de la plataforma de video on demand Rakuten TV, que també té els drets d’emissió de la sèrie per a la regió de l’Àsia-Pacífic (APAC) i els Estats Units, mentre que el FC Barcelona s’havia reservat els drets de la sèrie a Llatinoamèrica i el Canadà, a més d’Àfrica i l’Orient Mitjà.
Es tracta d’una producció de Barça Studios, l’ens que centralitza la creació, producció i comercialització de tota l’oferta audiovisual del FC Barcelona i que ja està treballant en la segona temporada de la sèrie.
La sèrie ha estat produïda amb la col·laboració de Kosmos Studios i de Producciones del Barrio.
Sobre Netflix
Netflix és el principal servei d'entreteniment per streaming del món. Amb una presència que supera els 190 països, 183 milions de persones amb subscripcions de pagament gaudeixen de sèries de TV, documentals i pel·lícules en una varietat de gèneres i idiomes. Els membres de Netflix poden veure el que vulguin, quan vulguin, en gairebé qualsevol pantalla connectada a internet, i poden reproduir, posar en pausa i veure un dels títols sense publicitat ni compromisos.