El Barça agraeix el suport dels seus ‘partners’ com a membres de l’extraordinària família blaugrana
Són temps difícils. Temps d’incerteses i inseguretats, pel que hem viscut i pel futur que vindrà. La pandèmia del coronavirus va paralitzar el planeta i va remoure la vida de les persones, les va obligar a quedar-se a casa i també ha despertat el costat més solidari de molta gent. La unió va ser la força de molts i l’esperança que de tota aquesta crisi també es podran extreure lliçons de vida positives per al futur. El FC Barcelona ha volgut posar en valor la unió de la gran família blaugrana que formen els socis, penyistes, els aficionats, els fans de tot el món, els esportistes i també els partners del Club. En aquest context, el Barça ha volgut agrair a través d’un vídeo la fidelitat que en aquests moments difícils estan demostrant els seus patrocinadors, amb qui comparteix valors i un esperit de col·laboració i complicitat que va molt més enllà d’una relació comercial.
Actualment, el Barça compta amb més de 40 partners que l’han convertir en el millor club del món pel que fa al valor dels seus acords de patrocini, segons la prestigiosa revista Forbes, per damunt de la resta de competidors directes. Dins del context competitiu actual, i en un moment on la indústria de l’esport està patint directament els efectes de la paràlisi de les competicions i la mobilitat restringida dels aficionats, l’aportació dels partners és cabdal per a la sostenibilitat econòmica dels clubs. També en el cas del Barça, que defensa la singularitat del seu model, propietat dels seus socis i que ha de buscar constantment noves fonts d’ingressos i està obligat a ser imaginatiu per poder competir amb altres entitats que compten amb recursos econòmics que no provenen de la indústria de l’esport.
És per això que el Barça busca aliats comercials que comparteixin valors i una mateixa visió del futur. Partners que valorin la història del Club, el poder de la marca Barça i la convicció que la col·laboració mútua es basa a mantenir acords que aportin valor per obtenir beneficis recíprocs superiors al d’una relació únicament comercial.
En temps de coronavirus, la relació del Barça amb els seus partners també s’ha vist traduïda en accions solidàries d’ajuda per combatre la Covid-19 i els seus efectes. A través de l’equip d’emergències de suport que va crear la Fundació Barça, i amb la col·laboració de l’Àrea Comercial del Club, es van iniciar gestions a través de l’oficina del Barça a Hong Kong per aconseguir portar des de la Xina material sanitari divers aportat pels partners del Club i empreses col·laboradores que en les darreres setmanes s’han distribuït entre diferents centres hospitalaris i professionals sanitaris.
Més notícies aquí