Local

Els seguidors del Barça tenen des d’avui a la seva disposició els primers ‘Fan Tokens’ per poder participar en enquestes del Club

Els Barça Fan Tokens, emesos per l’empresa de blockchain Chiliz , partner del Club, es poden adquirir per primer cop en una venda ‘flash’ de 48 hores a un preu fix de 2 euros a Socios.com. La primera enquesta en la que podran participar els aficionats que adquireixin els ‘fan tokens’ serà per escollir el disseny d’un nou mural que decorarà el vestidor del primer equip

Els aficionats del FC Barcelona tenen a la seva disposició des d’aquest dilluns, 22 de juny, els primers Barça Fan Tokens ($BAR) amb què podran participar en enquestes i sondejos sobre diferents activitats del dia a dia del Club, així com obtenir premis i experiències exclusives. La primera d’aquestes enquestes donarà als aficionats que adquireixin aquests tokens la possibilitat de decidir el disseny del nou mural que decorarà el vestidor del primer equip i que els jugadors veuran abans de sortir al camp. Un disseny que hauran d’escollir entre diferents propostes gràfiques fetes per fans d’arreu del món.   

Els Barça Fan Tokens són uns actius digitals emesos per l’empresa de blockchain Chiliz, partner del FC Barcelona, i es podran adquirir únicament a través de Chiliz.net i de la seva plataforma de votació Socios.com. Per celebrar el llançament dels $BAR, Chiliz oferirà a partir de les 13:00 hores (CEST) i durant 48 hores una flash sale (venda flash)  de 600.000 Fan Tokens a un preu fixe de 2 euros cadascun. Quan aquesta primera emissió de 48 hores a preu fixe finalitzi, el preu dels Fan Tokens s’establirà en funció de l’oferta i la demanda. 

A més d’oferir la possibilitat d’opinar i votar en les diferents qüestions plantejades en les enquestes del Club cada temporada, els aficionats podran obtenir premis exclusius quan prenguin part en els sondejos. Així, a canvi de la seva participació guanyaran punts amb que es podran aconseguir premis relacionats amb experiències digitals i activacions com, per exemple la possibilitat de participar en un meet&greet amb els jugadors o veure un partit al Camp Nou i gaudir d’una experiència VIP a l’Estadi.     

Un vestidor amb el toc dels fans 

El FC Barcelona i Chiliz van anunciar el passat 13 de febrer el seu acord de partnership, que s’emmarca en la nova estratègia digital i comercial blaugrana. Una aliança que permetrà als fans del Barça interactuar amb el Club d’una manera innovadora, i que oferirà als fans la possibilitat d’opinar i votar en les diferents qüestions plantejades en les enquestes sobre el Club. 

Per a la primera enquesta, el Club ha llançat una acció amb què ha demanat als seus fans que  enviïn diferents propostes de disseny del nou mural que decorarà una de les parets del vestidor del primer equip.  De totes les propostes rebudes, s’han escollit quatre finalistes i ara els seguidors que disposin de Fan Tokens podran decidir, entre aquestes opcions, quina serà la que els jugadors veuran abans de sortir al camp.

Declaracions d'Alexandre Dreyfus, CEO i fundador de Socios.com i Chiliz  

“L’engagement amb els fans no havia estat mai tan  important. En aquest moment de tornada al futbol, tot i que sense fans a l’estadi, llancem els Barça Fan Token, contribuint a connectar al Club amb els seus aficionats arreu del món”.

“Hi ha una gran expectació pels Barça Fan Tokens, per això els fans que vulguin adquirir-los a un preu fixe de dos euros,  hauran de ser ràpids en aquesta primera venda flash que comença a les 13:00 hores d’aquest dilluns”. 

“Els fans podran utilitzar els seus $BAR de forma immediata per poder votar en la primera enquesta sobre el Club a Socios.com, per tal de poder escollir el disseny inspiracional proposat que formarà part del vestidor del primer equip al Camp Nou”. 

“Amb la gran comunitat de seguidors del FC Barcelona, esperem que sigui la nostra millor Fan Token Offering i la més gran, superant el volum de tokens venuts pels nostres altres partners”.

Més notícies aquí