Local

OPPO i el Barça animen els fans a perseguir els seus somnis en una nova campanya digital

Sota el lema ‘Go for it’, la marca xinesa de telèfons intel·ligents i Global Partner del Barça, llança ara una nova campanya que donarà als seguidors l'oportunitat de plantejar les seves preguntes a Lenglet i Semedo

OPPO, Global Partner del FC Barcelona, ha anunciat el llançament de la seva nova campanya que es presenta sota el títol Go for it i que anima els seguidors del Barça de tot el món a afrontar les diferents barreres amb què es puguin trobar en el seu camí per a aconseguir els seus somnis i ambicions. Així mateix, com a part de la campanya, OPPO convidarà els seus seguidors a que plantegin preguntes a través de les seves xarxes socials als jugadors del primer equip Clément Lenglet i Nélson Semedo, que respondran a les diferents qüestions a través d'un Q&A virtual. L'acció també preveu la creació de contingut exclusiu que es distribuirà a través dels seus diferents canals socials i que comptarà amb imatges de Luis Suárez, Gerard Piqué i Martin Braithwaite. 

L'esperit darrere de la campanya Go for it queda reflectit en l'espot preparat per la marca de telèfons intel·ligents, que recull el camí cap a la victòria d'una jove qui, trencant barreres i superant els seus dubtes, es prepara per a prendre part en un partit disputat per dos equips masculins. En la peça audiovisual, les imatges de la protagonista s'alternaran amb imatges de les accions de diferents jugadors del Barça i amb moments de celebració mentre segueixen les gestes de la protagonista a través del seu model de la sèrie OPPO Find X2. 

La campanya presentada avui segueix la línia de la llançada la passada temporada per OPPO, en què convidava els aficionats a enviar missatges d'ànim al primer equip blaugrana sota el lema #CheerforBarça, i que es van mostrar en les tanques de LED del Camp Nou quan es va reiniciar la competició a porta tancada, després de l'aturada obligada per la propagació del coronavirus    

La nova campanya és un exemple de l'estreta col·laboració entre el FC Barcelona i OPPO, que van renovar el seu acord de patrocini la passada temporada fins al juny de 2022. Amb motiu d'aquesta ampliació, OPPO va llançar una edició limitada del seu telèfon intel·ligent OPPO Reno FC Barcelona Edition, amb un disseny exclusiu que utilitzava els colors blaugrana i comptava amb diferents aplicacions personalitzades. Al llarg de la passada temporada, OPPO i el FC Barcelona van col·laborar també en la creació de diferents continguts digitals, inclosos una sèrie de Vlogs filmats a través dels telèfons intel·ligents d’OPPO. 

La sèrie Find X2 es va llançar el passat 6 de març. Es tracta de la línia de bandera de dispositius 5G d'OPPO, que ofereix una avançada experiència en l'ús de la càmara i en la durada de la bateria, i compta amb una de les pantalles més avançades de la indústria.

Més notícies aquí