Ter Stegen: “Lluitarem per tot aquest any"
Marc-André Ter Stegen, que es troba recuperant-se de la seva intervenció al genoll dret, ha comentat en un Q&A digital celebrat durant l’acte que per a l’equip l’objectiu no canvia, i com sempre, volen guanyar “tots els partits”. El porter blaugrana ha respost així quan li han preguntat quines són les seves expectatives per a aquesta temporada. “Com sempre, sortim al terreny de joc amb la idea de guanyar tots els partits. Hem tingut alguns canvis i ens hem d’adaptar a la nova situació. Hem de crear un nou feeling dins el nou grup i en això hem de treballar. Però l’objectiu no canvia: volem guanyar. Lluitarem per tot”.
L’alemany també ha comentat que és clau que l’equip estigui en perfecta forma ja que, a causa de la situació provocada pel coronavirus, hi ha hagut poc temps entre el final de la temporada 2019/20 i l’inici de la 2020/21 i ara tenen una “llarga temporada per endavant”.
Ter Stegen, que a principis d’aquest any es convertia en ambaixador global de la marca, ha participat en l’acte CUPRA Formentor Start of Production, juntament amb el proper president de SEAT i conseller delegat de CUPRA, Wayne Griffiths, i el pilot de la marca Jordi Gené. Un acte on se li ha fet entrega del nou vehicle, que ja s'ha començat a produir a Martorell i arribarà al carrer la propera setmana en la seva edició de llançament de 310 cavalls, però que tindrà una gama de 7 motoritzacions diferents, incloent versions híbrides endollables.
El porter ha destacat que per a ell un dels elements més importants a l’hora de decidir-se per un cotxe és la comoditat i el seu interior. Sobre el Formentor, que avui ha pogut conduir per primer cop, ha destacat el seu disseny i el seus detalls, així com l’experiència de conducció.
CUPRA és des de l’agost del 2019 partner oficial d’Automoció i Mobilitat del club blaugrana, i en el marc d’aquesta aliança el Formentor, primer model 100% CUPRA, va ser designat aquest estiu cotxe oficial del FC Barcelona.
Una aliança estratègica
L’aliança estratègica signada entre el FC Barcelona i CUPRA per cinc temporades va més enllà d'un acord de patrocini tradicional i preveu que les dues marques col·laboraran en diferents accions de visibilitat i activacions, així com en el desenvolupament de projectes innovadors orientats a la millora de la mobilitat urbana.
Més notícies aquí