Local

'Juguem com som', la nova campanya del Barça Femení

La nova campanya destaca l’estil Barça i la identitat pròpia com a font d’inspiració per encarar la temporada

Després d’unes intenses setmanes de preparació, el Barça Femení inicia aquest diumenge 4 d’octubre la seva singladura a la Lliga. I ho fa amb un plat fort, enfrontant-se al Reial Madrid en camp contrari.

Per ajudar a començar amb bon peu i per insuflar l’alè necessari davant d’una llarga competició, el FC Barcelona estrena una nova campanya  sota el lema ‘Juguem com som’. Tota una declaració d’intencions que reivindica l’estil de joc i els valors del Barça, un denominador comú que condensa una filosofia pròpia. Des de les categories formatives, fins als primers equips. Basat, essencialment, en l’aposta pel talent i pel desenvolupament de la persona a través de l’esport. Un estil i uns valors que també estan presents en l’equip de noies, que també va apostar pel talent femení quan no era una moda.


Jugar al Barça suposa una exigència i una pressió que també suporta el Barça Femení. La campanya vol ressaltar aquest aspecte, que sovint pot quedar eclipsat per les dinàmiques del dia a dia. Perquè el seu esperit de lluita és digne d’una institució com la que representen. Perquè la seva bona feina fa gaudir l’Estadi Johan Cruyff com tradicionalment el primer equip ha fet gaudir el Camp Nou. L’equip de Lluís Cortés ha sabut consolidar l’estil Barça, són el Barça, per això: ‘Juguem com som’.

“Juga com ets. Celebrem com som. Lluitem com som” són algunes de les derivades de la campanya, que en el fons reivindiquen la identitat pròpia com a font d’inspiració, com a clau de volta per arribar més lluny; partint d’un passat amb història, albirant un futur encara millor.

La campanya tindrà visibilitat principalment en l’entorn digital, amb creativitats i continguts a les xarxes socials, a l’app de socis i en els diversos canals de comunicació del Club.

El projecte suposa un pas endavant en el relat del Barça Femení que des de la temporada 2018/19 compta amb campanyes pròpies. Aquella temporada es va apostar per un contundent lema, “We are footballers”. El concepte pretenia trencar estereotips, fugint de l’arcaica associació del futbol amb el sexe masculí. La campanya, que es va llançar el Dia de la Dona del 2019, es declinava amb eloqüents sentències com “El futbol no és per a noies, el futbol és per a futbolistes”. L’any següent va ser el torn d’“És el nostre moment”, una campanya que seguia reivindicant la igualtat i afegia una visió de superació i competitivitat en l’àmbit esportiu.

Més notícies aquí