La nova exposició itinerant ‘BarçaThe Exhibition’ trasllada el visitant fins al Camp Nou gràcies a la tecnologia immersiva
El FC Barcelona segueix fidel al seu objectiu d'acostar el Club als seus afeccionats a tot el món. I amb aquest objectiu presenta Barça The Exhibition – Viu la passió Culer, una exposició itinerant que a través de la combinació d'experiències interactives i l'ús de la tecnologia immersiva permetrà als visitants gaudir d'un recorregut únic a través de la història blaugrana. Un nou projecte amb el qual l'Entitat busca continuar reforçant la seva marca a nivell global i que s'estrenarà a la Ciutat de Mèxic el pròxim 5 de març del 2021, on estarà obert fins a l'1 de juny del mateix any
Posteriorment, l'exposició visitarà les ciutats de Guadalajara, Monterrey i Puebla, en una gira al voltant de Mèxic que durarà un total de vuit mesos, per després viatjar a diferents punts de Llatinoamèrica i altres països al voltant del món.
Barça The Exhibition, produïda pel FC Barcelona en col·laboració amb l’empresa d’esdeveniments i entreteniment Proactiv, és una experiència dissenyada utilitzant les tecnologies més avançades amb la finalitat d'atreure els afeccionats Culers i els apassionats pel futbol, i que puguin conèixer els valors i la història del Club. Així, al llarg de nou sales el visitant podrà descobrir a través d'una visita audioguiada, que evocarà una conversa entre un avi i el seu net, les gestes esportives de l'equip i viure un dia de partit des del Camp Nou, gràcies a un espai envolupant 360º que crearà la il·lusió d'estar a peu de camp.
També podran participar activament en jocs interactius situats en la zona Play Barça i accedir al Making History, el ‘saló de la fama’ de l'exposició, on podran admirar trofeus, i pilotes d'or, així com articles usats i signats per diferents llegendes blaugrana.
La Masia, centre formatiu en el joc i els valors del Club i un referent a nivell mundial, també comptarà amb el seu propi espai en aquesta exposició. En aquest, gràcies a la tecnologia utilitzada, el visitant se sentirà part de la història de l'Entitat, mentre que en altres de les sales podrà descobrir i conèixer millor l'estil de joc que distingeix el Barça a tot el món.
Finalment, un espai futurista mostrarà les iniciatives posades en marxa pel Club en l'àmbit de la I+D, entre les quals el Barça Innovation Hub (BIHUB), plataforma de coneixement i laboratori d'innovació esportiva destinat a millorar el rendiment dels esportistes i a crear productes i serveis que beneficiïn no sols el Club sinó la societat en general. Així mateix, l'exposició comptarà amb una botiga oficial del Barça, amb un ampli ventall d'articles de marxandatge i retail del Club, a més de col·leccions exclusives.
Declaracions d’Oriol Tomàs, vicepresident de l’Àrea Comercial del FC Barcelona
“Sabem que hi ha moltes persones que no tenen l'oportunitat de viatjar a Barcelona per visitar les instal·lacions del Camp Nou i el Museu del Barça. Per això, ens enorgulleix poder anunciar un projecte com Barça The Exhibition, que ens permetrà acostar el FC Barcelona, la seva història i els seus valors als fans de tot el món. A més, ho fem utilitzant les últimes tecnologies que ens permeten oferir una sèrie d'experiències immersives que faran possible que els visitants puguin gaudir de tots els detalls d'una forma única.
També estem molt contents de poder estrenar aquesta exposició a nivell mundial a Mèxic, on existeix una gran passió pel futbol i amb el qual ens uneix una relació històrica, com demostra el fet que la segona gira del Barça a nivell internacional, en concret el 1937, visités precisament aquest país. L'estima dels aficionats queda a més reflectida en els més d'11 milions de seguidors a Mèxic amb els quals compta el Club en xarxes socials”.
Més notícies aquí