El FC Barcelona i Rakuten estenen el seu partnership fins a la temporada 2021/22, i executen així l’opció prevista en l’acord original
El FC Barcelona i Rakuten, Inc., empresa líder a nivell global en serveis d’internet i amb seu al Japó, van acordar el 9 d’octubre del 2020 executar l’opció prevista en l’acord signat el 2017 per estendre la seva aliança per una temporada addicional, un cop conclosos els 4 anys de contracte previstos inicialment i que es compleixen el proper 30 de juny del 2021. D’aquesta manera, el Barça i Rakuten reforcen la seva aliança en un moment marcat pels efectes a nivell econòmic i social per la pandèmia de la Covid-19, ampliant la seva col·laboració fins al 30 de juny del 2022.
Rakuten continuarà sent Main Global Partner i Partner Global d’Innovació i Entreteniment del club blaugrana, i el seu nom continuarà apareixent en la part frontal de la samarreta del primer equip, també durant la propera temporada 2021/22. Així mateix, en el marc d’aquesta extensió, es preveu una optimització dels actius previstos amb l’objectiu de poder adaptar-los a la nova realitat derivada de la pandèmia de la Covid-19.
Amb la decisió d’executar la clàusula d’extensió de l’acord, el FC Barcelona i Rakuten reafirmen la seva confiança i la seva voluntat de seguir col·laborant de manera conjunta de cara al futur en nous projectes innovadors i d’impacte global, com els que han definit la seva relació en els últims tres anys i que els han permès consolidar el seu posicionament i la seva presència de marca en els seus diferents mercats d’interès a nivell internacional.
Més notícies aquí