L’homenatge a Maradona trenca rècords a les xarxes socials del Barça
L’homenatge que el FC Barcelona i Leo Messi van oferir a Diego Armando Maradona, coincidint amb el partit Barça-Osasuna (4-0), va marcar xifres de rècord a les xarxes socials del Club. Una xifra contundent que ho demostra: en un sol dia, només al compte d’Instagram, es van comptabilitzar prop de 20 milions d’interaccions amb el contingut publicat pel Club durant 24 hores. També a Twitter l’abast va ser brutal, amb un total de 44 milions d’impressions només en el compte principal (@fcbarcelona).
A continuació repassem alguna de les dades més destacades dels principals comptes del FC Barcelona a les diferents xarxes socials:
- 20 milions d’interaccions en un sol dia al canal del Club. És el rècord absolut del compte oficial del Barça
- La foto de l’homenatge de Messi és la 3a imatge amb més likes de la història del canal d’Instagram del FC Barcelona
- Més de 1.4 milions d’interaccions acumulades entre el compte espanyol @fcbarcelona_es i l’anglès @fcbarcelona, xifra que significa el rècord de tot el 2020.
- Es van assolir 44 milions d’impressions en el compte principal @fcbarcelona durant el dia d’ahir, el segon més alt del 2020.
- La foto de la celebració, amb 180.000 likes, és la 2a del 2020 amb més 'M’agrada', només per darrera de l’anunci de la mort de Maradona
No words needed. pic.twitter.com/rHO9vS9aHW
— FC Barcelona (@FCBarcelona) November 29, 2020
- La foto de la dedicatòria és la 4a amb amb un reach més elevat de tot l’any, ja que ha arribat a més de 12 milions de persones.
YOUTUBE
- El vídeo del minut de silenci ha aconseguit 1.6 milions de reproduccions en només 24 hores, el contingut més vist d’aquesta temporada a la plataforma del FC Barcelona sense comptar els resums de partits de la pretemporada
Cal recordar que el Barça és el club esportiu que generà més interaccions a les xarxes socials per tercera temporada consecutiva. L’exercici 2019-20 va assolir 1.376 milions de likes, comentaris, comparticions o retweets. El club blaugrana, que va créixer un 18% respecte a l’exercici anterior, manté aquest lideratge per sobre del Liverpool (1.291 milions), el Manchester United (1.129), la Juventus (826) i el Reial Madrid (765), segons dades de Blinkfire.
Més notícies aquí