Pedri: "M'he adaptat bé perquè soc al Club on volia ser"
Pedro González ‘Pedri’ està fent realitat el seu somni. Va arribar al FC Barcelona aquest estiu, però el seu talent l’ha portat a ser una peça important en els esquemes de Koeman. Un fet que l’omple d’orgull, però que no l’allunya del seu objectiu: continuar treballant per millorar. Això és el que ha explicat en una trobada online amb diversos periodistes xinesos, on, segons el canari, “des del primer dia em vaig adaptar molt bé perquè soc al Club on volia ser”.
Una taula rodona digital en la qual han estat representats els mitjans Tencent Sports, Sina Sports, Dongqiudi, iQiyi Sports, Titan Sports, Zhibo8, Hupu i Score Sports i que ha estat gestionada per l’oficina que el FC Barcelona va obrir el 2013 a Hong Kong. Aquesta delegació blaugrana va ser la primera oficial del Club fora de Barcelona i té com a objectiu connectar amb els aficionats i establir relacions comercials no només a la Xina, sinó també en tota la regió d’Àsia-Pacífic.
En aquesta entrevista col·lectiva, que forma part d’aquesta estratègia d’apropar el Barça als aficionats blaugrana d’aquest país, Pedri ha comentat també que “quan s’està rodejat de bons jugadors és molt més fàcil aprendre i fer-ho bé”. “Estic treballant el físic, aspecte que he millorat molt des de la meva arribada”, afegeix, a més d'explicar que, malgrat els elogis rebuts, “m’he de centrar en el que m’agrada, millorar dia a dia i intentar evadir-me de tot”.
La de Pedri no ha estat la primera trobada online amb diversos periodistes i mitjans internacionals. I és que, durant el mes d’octubre, es va fer una acció similar als Estats Units amb Sergiño Dest, en aquella ocasió amb una acció liderada per l’oficina que el FC Barcelona té a Nova York.
Més notícies aquí