El Barça uneix els colors blaugrana i les quatre barres de la senyera en una samarreta d’edició especial per al Clàssic
El FC Barcelona llança, sota el lema ‘Una samarreta ens agermana’, la nova samarreta que els jugadors del primer equip lluiran contra el Reial Madrid en el proper Clàssic, previst per l’abril a les instal·lacions del club madrileny. Es tracta d’una edició especial per disputar aquest únic partit i en què, per primer cop, es combinen els colors blaugrana i les quatre barres vermelles i grogues de la senyera. Un disseny innovador que busca posar en relleu el caràcter culer i l’orgull de ser del Barça, juntament amb les arrels del Club i la seva identitat lligada a Catalunya.
La nova equipació ‘Edició Especial el Clàssic 2020/21’ surt a la venda avui dimarts, 26 de gener, i estarà disponible en exclusiva fins al dia 1 de febrer a la Barça Store de Passeig de Gràcia i a l’e-Commerce del Club. A partir d’aleshores, també estarà disponible a la resta dels canals de venda habituals.
Per a aquesta ocasió, la samarreta es manté fidel a les tradicionals franges verticals, però incorpora en les bandes frontals de color grana la senyera i les seves quatre barres, que s’inicien des de la part inferior i es van difuminant de forma progressiva a la zona del pit. Així mateix, en la franja blava central, la silueta de la senyera s’aprecia gràcies a l’ús de diferents tonalitats de blau, que en aquest cas sí que arriben fins al coll, que en aquest disseny queda emmarcat per un rivet de color groc. L’escut del Barça es manté sobre el pit, mentre que els logos de Nike, de Rakuten, a la part frontal, Beko, a la màniga, i UNICEF al dorsal, s’incorporen també en color groc, igual que el del coll.
Completen l’equipació els pantalons en blau, seguint la mateixa tonalitat utilitzada en la samarreta, i mitgetes també en color blau, que incorporen la senyera a la part superior i que fan la volta completa.
Els valors que ens uneixen
Per al llançament de la nova samarreta s’ha comptat amb Carles Puyol, que protagonitza l’espot de la campanya. Una peça audiovisual en què l’etern capità, que en la seva etapa de jugador va saber personificar els valors del Club com la humilitat, l’esforç, l’ambició, el respecte i el treball en equip, és l’encarregat d’infondre ànims a l’afició davant un partit amb tanta tradició com el Clàssic i en un moment complicat a nivell global a causa de la pandèmia, que ha obligat a canviar molts dels nostres costums.
“Si necessiteu raons per donar-ho tot en moments tan durs com aquest, no les busqueu fora. Estan dins de cadascun de nosaltres”. Així comença el manifest amb què Puyol acompanya la presentació de l’equipació, que en aquesta ocasió es converteix en l’estendard sota el qual, units, serà possible superar l’adversitat.
El jugador, una llegenda del club blaugrana, apel·la així a les qualitats que identifiquen el barcelonisme arreu del món amb el seu inconformisme i la seva cerca constant per millorar dia a dia. I també als valors del Barça, una entitat oberta al món que, sense perdre la seva identitat lligada a Catalunya, ha estat capaç de convertir-se en un punt de trobada entre diferents persones, cultures i països.
Una aposta per la sostenibilitat
Com en les últimes equipacions presentades pel club blaugrana, per a la producció de la samarreta i els pantalons s’ha utilitzat polièster 100% reciclat, obtingut a partir d’ampolles de plàstic reciclades que es fonen per obtenir un fil molt fi. D’aquesta manera, s’obté un teixit que permet el millor rendiment en la pràctica esportiva i que té menys impacte en el medi ambient.
Més notícies aquí