Local

El Barça llança la seva nova campanya ‘MÉS QUE’

El FC Barcelona posa en valor les singularitats que el fan ‘Més que un Club’ i que l’han convertit en una entitat única arreu del món

El Barça és ‘Més que un Club’. I així se’l reconeix a tot el món gràcies a la seva singularitat derivada d’un estil de joc propi, de la seva vocació multiesportiva, del seu model de propietat únic i del fet de comptar amb un centre d’excel·lència formativa d’esportistes de referència com la Masia. També per la seva aposta per l’esport femení, el seu compromís social canalitzat a través de la Fundació Barça, la seva cerca constant de la innovació amb el Barça Innovation Hub, i la seva convicció a l’hora d’actuar seguint uns valors,  així com per l’orgull per les seves pròpies arrels vinculades a Barcelona i Catalunya.

De cara a la nova temporada, el Barça vol reafirmar aquests pilars que l’han convertit en una entitat única en els seus més de 120 anys d’història, i llança la campanya ‘MÉS QUE’. En aquesta, el lema del Club es reinterpreta per remarcar que el Barça és ‘Més que guanyar o perdre’, ja que guanyar amb un estil de joc propi és tan important com la victòria, ‘Més que talent’, en referència a la Masia, una escola de vida que ofereix una formació 360º, ‘Més que gènere’, atès que promou l’esport femení des del 1970, ‘Més que 11 jugadors’, en al·lusió a totes aquelles persones i nens que formen part dels programes d’acció social que l’Entitat ha posat en marxa arreu del món per contribuir a una societat millor,  ‘Més que gols’, ja que en la seva vessant multiesportiva també compta, per exemple, encistellar.... Així mateix, la campanya fa referència a moments difícils viscuts pel Club, a les veus dels aficionats i dels socis que s’han sentit a les urnes i també al camp, al seu passat i la seva tradició i posa en valor que és una entitat amb un caràcter universal, oberta, i que transcendeix a moments i persones gràcies a la seva història de persistència, superació i de sana ambició.

T'agrada?
Doncs no esperis més i fes-te amb la primera equipació del FC Barcelona per al curs 2022/23
COMPRA-LA ARA!

I és justament per aquest caràcter universal, que el Club aposta per emmarcar la presentació de la nova equipació 2021/22 sota aquesta campanya, ja que la samarreta és un dels elements que identifiquen el Barça arreu del món i que uneixen els culers sota els colors blaugrana.

El Barça estrena l’acció 'MÉS QUE’ amb una peça audiovisual que inclou referències a la nova equipació, que és ‘Més que una samarreta’, amb un disseny que evoca tots aquests elements distintius en inspirar-se en l’escut del Club, símbol dels seus valors i les seves arrels. Una peça per a la qual s’ha compost, a més, un nou cant en què es combina el català, el castellà i l’anglès, en al·lusió al caràcter obert del Club i al seu desig de servir de punt de trobada, i que convida els aficionats a unir-se per un món millor.

D’aquesta manera es dona el tret de sortida a una campanya que preveu, a més, la realització de diferents accions al llarg de la propera temporada, alineades amb els valors del Club.

Més notícies aquí