Local

La tercera equipació, inspirada per joves talents de Barcelona, serà exclusivament per a la Champions

L’equipació, que es llança amb un vídeo amb els jugadors blaugrana i música dels Stay Homas, està disponible des d’aquest dijous en exclusiva a les Barça Store i a l’e-commerce del Club

El FC Barcelona presenta per a aquesta temporada 2021/22 una tercera equipació que és fruit d’una creació artística en què han estat implicats joves talents de Barcelona i que fa una reinterpretació creativa de les tradicionals franges blaugrana. La proposta posa de relleu, un cop més, l’estret lligam que existeix entre el Club i la ciutat en incorporar en el seu disseny una representació dels seus barris, reimaginats per aquests joves talents. A més de la seva imatge trencadora i innovadora, aquesta tercera samarreta té la particularitat que serà usada pels primers equips de futbol masculí i femení exclusivament a la Lliga de Campions.

Vols la tercera equipació de la temporada 21/22?
Aconsegueix-la a l'e-commerce del Barça!
COMPRA-LA ARA

L’equipació es podrà comprar entre el 9 i el 17 de setembre en exclusiva a les Barça Store del Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gràcia, La Roca Village, i l’aeroport de Barcelona T1 i T2, així com a l’e-commerce del Club. I, posteriorment, a la resta de punts de venda habituals.

Els homes de Ronald Koeman estrenaran aquesta nova equipació al Camp Nou el pròxim dimarts 14 de setembre, en el primer partit de la fase de grups de la Lliga de Campions, contra el Bayern de Munic.

El calendari del Barça
Consulta tots els partits del conjunt blaugrana de la temporada 2023/24
Accedeix-hi!

En una aposta disruptiva, la nova equipació adopta les tradicionals franges verticals en blau i  vermell, però aquest cop ho fa amb tonalitats neó i incorpora diferents trames de fons que evoquen cinc barris de Barcelona: el Poble Sec, el Poble Nou, Gràcia, el Raval i Les Corts. Així, per mitjà de diferents siluetes es plasmen els elements arquitectònics i culturals més característics de cadascun d’aquests districtes, però reinterpretats pels joves de la ciutat. Cada banda, a més, recorda les bufandes que porten els aficionats a l’Estadi en un dia de partit. Completen l’equipació els pantalons en el mateix color blau que la samarreta i una banda en blau fosc als laterals on es pot llegir ‘El nostre Barça’. Un missatge que també és present a les mitgetes.

La samarreta es comercialitzarà en dues versions: amb els logos de Nike i Rakuten,  Main Partners de l’equip masculí, i a partir de les properes setmanes també amb els de Nike i STANLEY, Main Partners de l’equip femení, a la part davantera. Buscant el contrast, els logos es presenten en color groc, igual que el numeral, i el logo d’Unicef al dors.

Per a produir-les s’ha fet servir polièster 100% reciclat, elaborat a partir d’ampolles de plàstic reciclades que es fonen per aconseguir un fil molt fi, i d’aquesta manera s’obté un teixit que permet el rendiment màxim en la pràctica esportiva i amb un impacte mínim en el medi ambient.

'Created BY Barcelona' amb música dels Stay Homas

La nova samarreta es presenta sota el concepte ‘Created BY Barcelona’, i el seu llançament preveu una sèrie d’accions en què es dona veu al talent de la ciutat i dels aficionats culers. Així, de la mateixa manera que per al disseny de l’equipació s’ha buscat la complicitat dels joves de Barcelona, per al seu llançament es comptarà amb la participació de diferents artistes locals que faran la seva pròpia interpretació del que significa la samarreta. I ho faran mitjançant la creació de pòsters que es donaran a conèixer per les xarxes socials del Club, alhora que es convidarà els fans del Barça d’arreu del món a compartir també la seva pròpia interpretació.

 

En aquesta mateixa línia, s’ha comptat amb el grup ‘Stay Homas’, que ha creat i posat música a la peça audiovisual de presentació de l’equipació. Un vídeo que ha tingut com a ‘artistes’ convidats Memphis Depay, Sergiño Dest, Frenkie De Jong, Sergi Roberto,  Riqui Puig i Alexia Putellas.

El llançament d’aquesta tercera equipació, igual que el de la primera i de  la segona, s’emmarca dins la campanya ‘MÉS QUE’, impulsada pel Club, i que recull els pilars que fan del Barça una entitat única arreu del món. En aquesta línia, mentre la primera equipació es va llançar sota el concepte global darrere el lema ‘Més que un Club’, i la segona sota el pilar de ‘Més que gènere’, que posa en valor compromís del FC Barcelona amb el futbol femení i el rol de la dona en l’esport. Aquesta tercera pivota sobre el pilar ‘Més que orgull’, que fa referència a les arrels del Club vinculades a Catalunya i a Barcelona.

Més notícies aquí