El FC Barcelona i SK Lubricants renoven la seva aliança per tres temporades
El FC Barcelona i SK Lubricants han renovat el seu acord de patrocini per a tres temporades, amb què la marca coreana de lubricants continuarà sent partner regional del club blaugrana fins al 30 de juny del 2024.
L’aliança entre el Barça i SK Lubricants es va iniciar el 2018 per als mercats de Corea del Sud, la Xina, Vietnam, Tailàndia i Rússia, i en aquests anys s’ha consolidat amb l’ampliació a nous mercats. Així, a més d’aquests països, actualment la firma coreana és partner oficial del FC Barcelona en la categoria d’olis de motor a Armènia, l’Azerbaidjan, el Kazakhstan, el Kirguizistan, Moldàvia, el Turkmenistan, el Tadjikistan, l’Uzbekistan, Ucraïna, Bielorússia, Geòrgia, Estònia, Letònia i Lituània. Uns territoris en què el Barça compta amb més de 88 milions de fans.
La renovació de l’acord ha estat possible gràcies a l’estreta col·laboració que existeix entre ambdues entitats i ha estat gestionada des de l’oficina de Hong Kong per expandir la marca Barça als mercats d’Àsia Pacífic. La unió entre el FC Barcelona i SK Lubricants es basa en valors compartits com l’ambició i l’esforç per assolir el millor rendiment i l’excel·lència, i ha contribuït a consolidar la posició de liderats de la marca d’oli de motors SK ZIC a Corea del Sud, així com a augmentar el seu creixement en altres mercats estratègics, entre ells la Xina, Rússia i el sud-est asiàtic.
En el marc d’aquesta aliança, SK Lubricants continuarà treballant per desenvolupar productes amb la imatge del FC Barcelona, així com continguts digitals que posen el focus en la importància de treballar amb l’objectiu d’obtenir el millor rendiment. Uns continguts que es distribuiran en diferents idiomes, a través de diferents plataformes i xarxes socials com Facebook, Weibo i WeChat. Una aposta que posa en relleu el compromís de SK Lubricants per oferir una experiència adaptada a les audiències dels diferents mercats i de col·laborar amb el FC Barcelona en l’àmbit digital, on el Club ocupa una posició de lideratge.
Declaració de Juli Guiu vicepresident, Àrea de Marketing del FC Barcelona
“Ens enorgulleix anunciar la renovació de l’acord de patrocini entre el FC Barcelona i SK Lubricants, ja que aquesta unió no només posa de manifest l’èxit obtingut durant les últimes tres temporades, sinó que també reafirma el compromís i la confiança d’una marca líder com SK Lubricants en el Club, que entra en una nova era”.
Declaració de Jaeyoung Jin, Head of Global Biz. Divisió d’SK Lubricants
“Ens complau anunciar l’extensió de la nostra col·laboració amb el FC Barcelona, un dels millors clubs de futbol arreu del món. Tenim la ferma convicció que aquesta aliança beneficiarà l’estratègia de marca de SK ZIC i les seves activitats en el futur. A través d’aquest acord de patrocini preveiem impulsar la marca SK ZIC juntament amb el FC Barcelona a nivell global i esperem experimentar una millora pel que fa al reconeixement de marca i preferència dels usuaris, especialment en aquells països on treballarem de forma conjunta”.
Sobre SK Lubricants
SK Lubricants és la primera marca de Corea del Sud en haver introduït un concepte de marca de lubricants el 1995 i des d’aleshores ha llançat SK ZIC. Aquesta última marca ja ha estat classificada com a número 1 durant els últims 23 anys en l’índex Korean Brand Power i va ser seleccionada com a ‘National Brand’ (Marca Nacional) per la Cambra de Comerç Russa i el National Brand Selection Comitte (Comitè de Selecció de Marca Nacional).
Més notícies aquí