Els primers equips de futbol celebren l’Any Nou Xinès al camp
Al FC Barcelona ja és una tradició celebrar l'Any Nou Xinès, conegut també com a Festa de la Primavera, amb diverses accions dirigides als seus fans asiàtics. A més de la peça audiovisual per commemorar l’Any del Tigre d’aquest 2022, els primers equips masculí i femení de futbol també faran diverses accions de visibilitat en els seus partits de futbol d'aquest diumenge, contra l'Atlètic de Madrid i l'Eibar, respectivament.
D’una banda, en el partit que es jugarà al Camp Nou diumenge dia 6 de febrer (16.15 hores), els homes de Xavi sortiran al terreny de joc per fer-se la fotografia oficial del partit amb unes samarretes especials amb els seus noms en caràcters xinesos i amb l’emblema creat pel Club que commemora l’Any del Tigre a la màniga. A més, en aquesta instantània inicial els acompanyarà un cartell de celebració d’aquesta festivitat. En altres punts de l’Estadi, com el cercle central o les pantalles led, també s’hi podran veure mencions a aquesta efemèride.
D’altra banda, les jugadores de l’equip de futbol femení, durant el partit Barça – Eibar que també es jugarà diumenge (12 hores) a l’Estadi Johan Cruyff, lluiran de la mateixa manera que els seus companys, samarretes amb el seus noms en xinès i la imatge corporativa de l’Any del Tigre a la màniga. A més, en diversos punts del recinte s’hi podran veure mencions a la també anomenada Festa de la Primavera.
Gran seguiment del Barça a la Xina
Amb aquestes accions el FC Barcelona vol felicitar l’any nou als seus aficionats xinesos i del continent asiàtic en general ja que és una festivitat que comparteixen diversos països.
Des que el Club va inaugurar la seva oficina a Hong Kong l’any 2013, l’Entitat ha anat consolidant el seu vincle amb la Xina treballant per desenvolupar i reforçar la passió pel futbol en aquest mercat, adaptant els seus missatges als canals, els formats i el llenguatge propi d’aquesta regió.
Una aposta que s’ha vist reconeguda en els últims anys amb diferents reconeixements, com per exemple el de Millor Club Online a la Xina dos anys consecutius, el 2020 i el 2021, per part de la prestigiosa agència de màrqueting esportiu Mailman.
Més notícies aquí