Local
WhatsApp Image 2022-03-26 at 12.38.27 PM (1)

Tornada llampec de Blaz Janc

L'eslovè ha debutat a la Copa un més després de ser operat

Blaz Janc està de tornada. L’extrem dret va fer la seva reaparició als quarts de final de la Copa del Rei, en la victòria davant l’Helvetia Anaitasuna (35-32), quan encara no fa un mes de la seva operació d’apendicitis aguda. I, per acabar-ho d’arrodonir, l’eslovè fins i tot va veure porteria en una ocasió.

L’últim partit disputat per Janc havia estat el 26 de febrer davant l’Incarlopsa Cuenca (26-29), a la jornada 19 de la Lliga Sacyr Asobal. Des del moment de l’operació, l’extrem, juntament amb els Serveis Mèdics i el cos tècnic de l’equip, es va marcar com a objectiu tornar per la cita copera a Antequera. Tot i la dificultat del repte, el '18' blaugrana va reaparèixer als quarts de final.

Janc: "Estic molt content d'estar a pista"

L'extrem ha repassat aquest dissabte les seves sensacions després de tornar a la pista: "Ahir vaig estar bé. Una mica cansat després de tres o quatre setmanes sense handbol. No és el mateix entrenar-se amb el preparador físic que tornar a la pista. És difícil, però estic bé".

L'eslovè és conscient que la tornada forma part d'un procés: "Estic millor. Ja he fet dos o tres entrenaments i ahir ja una mica de partit. No estic en la meva millor forma, però a poc a poc. Estic molt content d'estar a la pista i jugar amb els meus companys. Espero que guanyem aquest títol i després a poc a poc".

El Barça jugarà les semifinals contra el Frigoríficos Morrazo Cangas aquest dissabte (19h, Teledeporte i LaLigaSportsTV). En cas de victòria, els homes de Carlos Ortega buscaran aquest diumenge sumar la 26ena Copa del Rei al palmarès del Club, que alhora seria la novena consecutiva.

Més notícies aquí