El Barça i Spotify donen inici a la seva aliança estratègica, la qual unirà música i esport
El FC Barcelona i Spotify donen aquest divendres, 1 de juliol, inici al seu acord de patrocini, amb què la plataforma d’àudio en streaming més popular del món es converteix en Main Partner del Club i Official Audio Streaming Partner. Així mateix, com a part de la col·laboració, la companyia sueca passa a ser ‘Title Partner’ de l’Estadi, que des d’avui ja llueix en la seva façana de Tribuna el nou mural amb els jugadors dels primers equips femení i masculí de futbol Pedri, María León, Ansu Fati, Alexia Putellas, Aubameyang i Aitana Bonmatí, i el nom de Spotify Camp Nou al centre. Serà la primera vegada a la història que les jugadores del Barça Femení també lluiran a la façana del Camp Nou i que també lluiran el mateix patrocinador que el masculí en la samarreta.
Durant la jornada està previst que una delegació de Spotify encapçalada per Marc Hazan, VP Freemium Partnerships and Business Development, e la companyia sueca, visiti les instal·lacions del Club, que juntament amb la façana de l’Estadi, integren des d’avui la imatge de la plataforma d’àudio en streaming en els seus diferents espais i suports.
Com a Main Partner del Club, Spotify apareixerà també des d’aquesta temporada 2022/23 i durant quatre anys a la part davantera de la samarreta dels primers equips masculí i femení de futbol, així com al frontal de les samarretes d’entrenament dels dos equips els propers tres cursos.
Amb la seva aliança, el Club i Spotify busquen unir dos mons que desperten la passió dels aficionats com són la Música i l’Esport amb l’objectiu de crear noves experiències d’entreteniment que revolucionin l’experiència del fan i d’oferir una plataforma única per connectar jugadors i artistes amb els seguidors d’arreu del món.
Una col·laboració estratègica
L’acord entre el Barça i Spotify és el primer d’aquest tipus per al Club i preveu, a més de la presència de la companyia sueca al frontal de les samarretes, un acord a llarg termini pels ‘Title Rights’ de l’Estadi que comença avui i que continuarà amb l’ambiciosa remodelació del recinte del Camp Nou com a part de l’Espai Barça. L’ambiciós projecte amb què el FC Barcelona convertirà les instal·lacions i l'entorn de l’Estadi en una nova experiència d’entreteniment de primer nivell mundial oberta a la ciutat de Barcelona.
Així, a més de a la façana, Spotify també tindrà presència a l’interior de l’Estadi als seients de la graderia, a la banqueta del primer equip i de l’equip visitant i a través d’altres actius a peu de gespa. Quan la remodelació del Camp Nou estigui completada, Spotify gaudirà de nous suports publicitaris i estarà molt present en unes instal·lacions que seran cabdals per al futur del Club.
La marca Spotify també apareixerà en un seguit d’actius de publicitat i visibilitat com els panells publicitaris utilitzats a la sala de premsa i la zona mixta, així com en altres activitats institucionals celebrades al Camp Nou i a l’Estadi Johan Cruyff.
La col·laboració amb Spotify preveu, a més, l’associació amb la Barça Academy com un dels pilars de la promoció del talent i de l’estil de joc distintiu del Club. En aquesta línia, Spotify apareixerà al frontal de la samarreta dels equips de les Acadèmies Pro del Club on s’entrenen els millors jugadors joves internacionals.
En l’àmbit digital, Spotify també comptarà amb una presència clau en els continguts audiovisuals creats a partir dels entrenaments dels equips i que es difondran i amplificaran a les xarxes socials del Club.
Més notícies aquí