Local

Spotify i el Barça, a Times Square

Una de les pantalles gegants ubicades a l’icònic edifici One Times Square s’ha il·luminat avui amb la imatge de la nova aliança entre el club blaugrana i la plataforma d’àudio en streaming

El tret de sortida de l’aliança entre el FC Barcelona i Spotify ha tingut una posada en escena global, amb presència a la mítica Times Square de Nova York. A la façana de l’icònic edifici One Times Square s’ha il·luminat una gran pantalla dedicada a commemorar l’inici de l’aliança amb el Barça. Jugant amb el tradicional contingut New Music Friday, amb què la plataforma d’àudio en streaming publica cada divendres una playlist amb propostes musicals per als seus usuaris, a la pantalla ha aparegut el nom Nou Music Friday. Una composició amb què es feia al·lusió al mom de l’estadi del Barça, mentre que a sota es llegeix el missatge “Spotify x FC Barcelona”, junt a l’escut del Club i el logo de la companyia sueca.

La imatge, que anirà rotant, es podrà veure a la pantalla, de prop de 110 metres d’alçada durant 24 horesdes de les 06.00 hores CEST del divendres fins a les 06:00 hores del dissabte CEST)  de la matinada hora local) d’aquest 1 de juliol. 

L’Spotify Camp Nou 

En el marc de l’acord, Spotify s’ha convertit en el primer Title Partner de l’Estadi en la història del Club, i així dona nom a l’Estadi, que passa a dir-se des d’aquest 1 de juliol, Spotify Camp Nou.

En aquest sentit, avui s’ha desvelat la nova façana de Tribuna, amb un mural on es veuen els jugadors dels primers equips femení i masculí de futbol Pedri, María León, Ansu Fati, Alexia Putellas, Aubameyang i Aitana Bonmatí, i el nom de Spotify Camp Nou al centre.

Una col·laboració estratègica 

Amb la seva aliança, el Club i Spotify busquen unir dos mons que desperten la passió dels aficionats com són la Música i l’Esport amb l’objectiu de crear noves experiències d’entreteniment que revolucionin l’experiència del fan i d’oferir una plataforma única per connectar jugadors i artistes amb els seguidors d’arreu del món. 

Amb aquest acord, a més de convertir-se en Title Partner de l’Estadi, Spotify es converteix en Main Partner del Club i Official Audio Streaming Partner. Així, el nom de la plataforma apareix també des d’aquesta temporada 2022/23 i durant quatre anys a la part davantera de la samarreta dels primers equips masculí i femení de futbol, així com al frontal de les samarretes d’entrenament dels dos equips els propers tres cursos.

Amb l’objectiu de celebrar l’inici del partnership els aficionats i aficionades poden escoltar un nou episodi del podcast ‘For the Record’, amb una entrevista amb el president del FC Barcelona, Joan Laporta, i el Chhief Freemium Business Officer, Alex Norström.  

Més notícies aquí