El Barça i Heura Foods s'uneixen per impulsar l'esport femení i promoure un sistema alimentari més sostenible
El FC Barcelona i Heura Foods han signat un nou acord de patrocini amb què la marca d’alimentació es converteix en el nou partner del Barça Femení durant les properes tres temporades, fins al 30 de juny del 2025. En el marc d’aquesta aliança, que es basa en la voluntat compartida de tenir un impacte positiu en la societat, ambdues marques treballaran en diferents iniciatives per promoure un sistema alimentari més sostenible a nivell global, alhora que col·laboraran per donar un nou impuls al futbol femení.
L'acord entre el FC Barcelona i Heura Foods ha estat possible gràcies a una sèrie de valors comuns com són l’aposta per la innovació, l’esforç i el treball en equip. Uns valors que l’equip femení blaugrana encarna a la perfecció i que l’han portat a ser un referent tant dins com fora dels terrenys de joc: dins del camp gràcies a les victòries aconseguides i els títols conquistats, i fora d’aquest gràcies a fites que van més allà de l’esport i que han contribuït a l’avenç i consolidació del futbol femení. Així mateix, un dels principals objectius d'Heura Foods –l'empresa de carn vegetal de més ràpid creixement d'Europa fundada pels activistes Marc Coloma i Bernat Añaños el 2017– és crear solucions que permetin un sistema alimentari en el què els animals estiguin fora de l'equació de producció de proteïnes i es promoguin més iniciatives sostenibles, nutritives i saludables.
L’aliança, a més, suposa un nou pas endavant per al futbol femení, que suma el suport d’una marca capdavantera i dinàmica com Heura Foods -present en més de 18.000 punts de venda en més de 20 països- i consolidada com una marca en què els partners confien per contribuir al seu reconeixement gràcies a la seva projecció tant a nivell local com internacional.
Com a part d’aquesta unió, el FC Barcelona i Heura Foods col·laboraran en diferents accions de visibilitat amb les jugadores de Jonatan Giráldez i en la creació de continguts que es distribuiran a través dels canals digitals del Club amb l’objectiu de permetre al públic descobrir i conèixer millor les opcions que ofereixen en l’alimentació diària els aliments d’origen vegetal. En aquesta mateixa línia, a partir de la celebració de la nova edició del Torneig Joan Gamper el proper 23 d’agost, que enfrontarà el Barça Femení amb el Montpellier, també serà possible trobar a l’Estadi Johan Cruyff opcions de restauració d’origen vegetal com el Menú Heura de sandvitx de pollastre i el menú Heura de salsitxes. Així mateix, Heura Foods tindrà presència en els LEDs de l’Estadi durant els partits, juntament amb drets d’hospitality i d’associació amb l’equip femení.
Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona
“Ens enorgulleix enormement poder iniciar aquest projecte compartit amb Heura Foods, una marca que ha demostrat la seva vocació innovadora i la seva voluntat de tenir un impacte positiu en el seu entorn. I és que al FC Barcelona estem convençuts del poder de l’esport a l’hora de contribuir a crear un món millor i per això creiem que amb aquesta col·laboració podem desenvolupar accions que ens ajudin a avançar cap a un futur més sostenible. També volem agrair la confiança d’Heura Foods i el seu suport per seguir fent créixer i consolidant el futbol femení, en el que suposa un nou pas cap a la igualtat en tots els àmbits de la societat”.
Declaracions de Marc Coloma, CEO i cofundador d’Heura Foods
“La innovació, la determinació i l'inconformisme són només alguns dels trets que admirem de l'equip femení del FC Barcelona, i per això hem volgut associar-nos amb un equip tan inspiratiu d'esportistes, nutricionistes i entrenadors d'elit. Ens permetrà ampliar el nostre abast per informar i empoderar la gent de tot el món sobre els beneficis que pot tenir una dieta basada en vegetals per a la salut i la sostenibilitat del nostre planeta".
Més notícies aquí