Local

El Barça Femení estrena el logo de BIMBO a la màniga

El club blaugrana i la marca d'alimentació mexicana s'alien en un acord global per promoure l'esport i el talent femení, així com estils de vida actius i saludables

El FC Barcelona i el Grupo Bimbo, la panificadora més gran del món, han signat un acord amb què la marca BIMBO® es converteix en Global Partner del Club i en Main Partner del primer equip femení. Una aliança que té com a eixos estratègics la promoció d'estils de vida actius i saludables, l'impuls dels nous talents i una clara aposta per l'apoderament femení. Per això, BIMBO® col·laborarà amb l'entitat blaugrana en accions que impulsin una nutrició equilibrada i, per primera vegada a la història del Club, el seu logo apareixerà a la màniga del primer equip femení.

La presentació oficial de l'acord ha tingut lloc aquest dimecres a l'Auditori de la Masia, en un acte que ha tingut Juli Guiu, vicepresident de l'Àrea de Màrqueting del FC Barcelona, mentre que per part del Grupo Bimbo hi han participat Alberto Levy, VP Global Marketing i Rosa Alabau, responsable de Sostenibilitat de l'equip global de Marketing. Per part del Barça també hi han assistit les jugadores del primer equip Alexia Putellas, Jana Fernández i Salma Paralluelo, que han participat en un panell juntament amb la nutricionista del Club Mireia Porta.

Durant l'acte s'han explicat les diferents sinergies previstes dins de l'acord, alhora que les jugadores han destacat la importància que té poder comptar amb un partnership com aquest per ajudar a incrementar la visibilitat del futbol femení, així com la necessitat de mostrar a les noves generacions la importància de trencar barreres preestablertes i que no s'han de deixar condicionar pels prejudicis.

 

La primera vegada que l'equip llueix el logo a la màniga

La primera ocasió en què l'equip lluirà la nova samarreta amb la marca global BIMBO® serà aquest dimecres, 19 d'octubre, a l'estrena de les jugadores de Jonatan Giráldez a la Champions contra el Benfica a l'Estadi Johan Cruyff.

Un objectiu compartit

En el marc d'aquesta aliança, el Barça i el Grupo Bimbo treballaran amb l'objectiu de tenir un impacte positiu a la societat, a través de la promoció d'hàbits que contribueixin a un benestar més gran de les persones i també a construir un entorn més sostenible. Així mateix, treballaran per trencar estereotips que encara existeixen pel que fa a la figura de la dona.

En aquest sentit, el Barça Femení s'ha convertit en un referent tant dins com fora del camp, gràcies al seu estil de joc i als valors que representa, desmuntant molts prejudicis que existien sobre la dona a l'esport i permetent que els seus esportistes es converteixin en una inspiració i un referent per a moltes nenes i dones a tot el món.

En el marc de l'acord, a més de ser partner global del Club i Main Partner de l'equip femení de futbol, Grupo Bimbo també treballarà en l'impuls dels nous talents, a través de la col·laboració amb la Masia, centre de formació del FC Barcelona que ha esdevingut un referent internacional en l'àmbit de la formació esportiva i humana; i amb la Barça Academy, el projecte d'escoles internacional del Club i el pas previ als equips formatius.

Finalment, la marca d'alimentació mexicana s'aliarà amb l'Sports Tomorrow Congress, el congrés d'innovació esportiva que organitza anualment el Barça Innovation Hub i que a l'edició del 2023 s'integrarà al Mobile World Congress.

Declaració de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona

“Aquest acord suposa una fita històrica, ja que és la primera vegada que el nostre primer equip de futbol femení comptarà amb un partner a la màniga, un nou pas endavant en l'equiparació de l'esport femení i el masculí. Junts treballarem a més a més en la promoció d'una vida activa i saludable entre els nostres fans. Per tot això, m'enorgulleix dir que iniciem una nova etapa juntament amb el Grupo Bimbo, que ens permetrà continuar consolidant el nostre lema de 'Més que un Club', que recull el nostre reconeixement del poder que té l'esport per canviar el món.”

Declaració d'Alberto Levy, VP Global Marketing, Grupo Bimbo

 “Al Grupo Bimbo volem alimentar un món millor i aquesta aliança amb el Barça ens permet fer tangible aquest propòsit, ja que d'una banda s'alinea a la nostra estratègia de sostenibilitat i de l'altra, reforça continuar generant iniciatives a favor del talent femení. A més, ens deixarà fer visible tots els beneficis que té el pa i com forma part d´una dieta equilibrada amb aquest gran altaveu que és el Barça, amb les diferents activacions que farem junts”.

Declaració de Rosa Alabau, Global Senior Director, Breakfast, Sustainability & Bimbo Global Race®, Grupo Bimbo

“Aquest acord se suma a les múltiples iniciatives globals i locals que el grup ja fa per impulsar el desenvolupament del talent femení. A través d'aquesta aliança Grupo Bimbo portarà i amplificarà el missatge d'igualtat a nivell global, gràcies al reconeixement i la influència que té el FC Barcelona al món, palanquejat del talent i exemple del seu equip femení”.

Més notícies aquí