Local

El FC Barcelona s’alia amb la marca d’alimentació sense gluten ZENB per a les properes quatre temporades

La firma japonesa es converteix en partner regional del club blaugrana fins al 30 de juny del 2026 en els territoris del Japó, els Estats Units i el Regne

El FC Barcelona i la marca d’alimentació sense gluten ZENB, que forma part del grup Mizkan Holdings Co. Ltd, han signat un nou acord amb què la firma es converteix en partner regional del club blaugrana fins al 30 de juny del 2026 en territoris clau com el Japó, els Estats Units i el Regne Unit.

L’acord s'ha oficialitzat amb un acte celebrat a la Llotja de l’Spotify Camp Nou, en què han participat una representació del FC Barcelona encapçalada per Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting, mentre que per part de ZENB hi ha assistit, Nobuhisa Hamana, Global CEO de la companyia. Així mateix, el president del club blaugrana, Joan Laporta, també ha volgut saludar els representants de ZENB, en el marc de l’esdeveniment, en què a més s’ha dut a terme un intercanvi de presents. En aquest sentit, des del FC Barcelona s’ha obsequiat el CEO de ZENB amb una samarreta i amb una escultura amb l'skyline de Barcelona. 

La marca japonesa serà el primer partner oficial del Club en la categoria d’alimentació sense gluten. En el marc d’aquesta aliança ambdues entitats col·laboraran en la creació de continguts digitals centrats en els hàbits d’alimentació del primer equip que es difondran a través de les plataformes del Club. 

El FC Barcelona compta amb un important seguiment i coneixement en els tres territoris en què es desenvoluparan les accions amb ZENB, sent el Regne Unit un país amb una important tradició futbolística, mentre que al Japó actualment el Club compta amb cinc Barça Academy i als Estats Units amb vuit.

La presència del Barça al Japó compta amb una sòlida trajectòria, amb les Academy d’Hiroshima,  Fukuoka, Katsushika, Nara i Yokohama, en què ha ensenyat la metodologia i l’estil Barça a més de 1.500 nens. Així mateix, vora uns 1.500 joves també han participat en els Barça Academy Camps, que se celebren en els diferents períodes festius del Japó al llarg de l’any. El Club també compta amb una presència important als Estats Units, on té un total de vuit projectes, entre aquests dues Barça Academy PRO a Nova York i Miami (de propietat 100% del Club), una Barça Residency Academy a Arizona i cinc Barça Academy, una de les quals ubicada a Chicago, ciutat en què ZENB té la seva seu americana.

Declaració de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Marketing del FC Barcelona

“Estem molt contents d’iniciar aquest partnership amb una empresa com ZENB, que és líder en el mercat dels productes d’alimentació sense gluten i que compta amb una sòlida història i una consolidada tradició de més de 200 anys. Una empresa que està obrint noves fronteres en territoris com el Regne Unit, els Estats Units i el Japó, i amb la qual treballarem per donar a conèixer noves opcions d’alimentació entre els nostres aficionats i aficionades”.

Declaració de Nobuhisa Hamana, Global CEO of ZENB

“A ZENB creiem que tenim la responsabilitat de desenvolupar aliments d’origen vegetal, com per exemple la pasta, que ofereix beneficis tant a les persones com al planeta, i part d’això és tenir un ampli coneixement i comprensió dels valors de la salut i la seva funcionalitat”.  

Sobre ZENB

ZENB (pronunciat ZEN-bee) és una marca enfocada en el consumidor i que proposa productes d'origen vegetal, compromesa amb promoure una nova manera de pensar sobre el que les plantes poden fer en els  menjars i els cossos de les persones, així com en el món que les envolta. Una marca global amb àmplia presència al Japó, els Estats Units i el Regne Unit, el seu procés de desenvolupament d'aliments patentat adopta el concepte de Zenbu japonès (全部) que promou aprofitar la bondat de la naturalesa amb ingredients simples, utilitzant la major quantitat possible de la planta completa:pell, llavors, tija. Tot, amb l'objectiu de crear productes nutritius plens de gustos i sabors.

ZENB va ser fundada per Mizkan, una empresa familiar nascuda en 1804 en Handa, al Japó. Avui en dia, el nom de Mizkan és respectat en els canals minoristes, de servei d'aliments i industrials del món pel seu eslògan Bringing Flavor to Life™ (Portant els sabors a la vida) amb els seus vinagres de qualitat, vinagres d'arròs condimentats, vinagres balsàmics, vinagres de vi, sales per a amanides, autèntiques salses asiàtiques, salses per a pasta i altres marques alimentàries.

Més notícies aquí