El BIHUB i Heura Foods s'uneixen per impulsar la innovació en l'àmbit de la nutrició
El Barça Innovation Hub, la plataforma de recerca, coneixement i innovació esportiva del FC Barcelona, i Heura Foods han signat un acord de patrocini, amb què buscaran impulsar la innovació en l’àmbit de la nutrició per tal de tenir un impacte positiu en la societat. Un acord que preveu, a més, que l’empresa d’aliments d’origen vegetal nascuda a Barcelona sigui main partner de l’Sports Tomorrow Congress, el congrés d'innovació esportiva organitzat pel Barça Innovation Hub que en la seva propera edició s’integrarà en el Mobile World Congress, que se celebrarà el 2023.
Amb aquesta unió, Heura Foods i el Club blaugrana reforcen la seva relació, després que l’agost passat s’anunciés que la firma d’alimentació es convertia en global partner del primer equip de futbol femení. Ara, a través de l’aliança amb el BIHUB, amb què Heura passa a ser official plant-based protein partner del BIHUB, ambdues entitats treballaran per aportar un valor afegit en l’àmbit del desenvolupament i el rendiment esportiu a través de la nutrició.
L’acord es tradueix també en diverses col·laboracions que Heura Foods durà a terme amb motiu de l’Sports Tomorrow Congress en virtut de la seva condició de main partner de l’esdeveniment. Així, durant el congrés, l’empresa d’aliments d’origen vegetal mostrarà els seus productes elaborats basant-se en criteris sostenibles i saludables davant una audiència com és la de l’Sports Tomorrow formada per emprenedors, innovadors i professionals en diferents àmbits de la ciència que cerquen noves propostes i solucions imaginatives com les que en aquest cas aporta Heura Foods en el món de l’alimentació. A banda dels productes, Heura Foods també aportarà el coneixement d’experts i professionals que acudiran al Congrés per debatre diferents temes relacionats amb l’esport i l’alimentació.
La unió entre el FC Barcelona i Heura Foods ha estat possible gràcies a una sèrie d’objectius i valors compartits que també es veuran reflectits durant l’Sports Tomorrow Congress com són l’aposta per canviar el món cap a un model sostenible a través de la innovació. Ser capdavanters i buscar sempre un impacte positiu en la societat són dos dels principis inspiradors d’ambdues organitzacions. En aquest sentit, un dels principals objectius d'Heura Foods –l'empresa de carn vegetal de més ràpid creixement d'Europa fundada pels activistes Marc Coloma i Bernat Añaños el 2017– és crear solucions que permetin un sistema alimentari en què els animals estiguin fora de l'equació de producció de proteïnes i es promoguin més iniciatives sostenibles, nutritives i saludables.
El BIHUB i la transmissió del coneixement
El Barça Innovation Hub es va posar en marxa el 27 de març del 2017 com una aposta del Club per la innovació, la recerca científica i la transmissió del coneixement d’una manera estructurada i implicant tota la institució. Aquesta declaració de principis, un dels pilars del Més que un club, ha convertit després de cinc anys el BIHUB en un centre de referència mundial en innovació i coneixement esportiu en diferents àmbits de la indústria de l’esport. Durant aquest període s’han desenvolupat 50 projectes de recerca, 5 projectes amb start-ups i més de 16.000 professionals de 135 països s’han adherit a programes en línia i màsters de postgrau en el camp de la indústria de l’esport.
Més notícies aquí