Local

BIHUB i el Grup Bimbo s'uneixen per promoure els hàbits saludables mitjançant l'ús de la tecnologia

Com a part de la col·laboració, l'empresa panificadora es convertirà en Main Partner de l'Sports Tomorrow Congress, el congrés organitzat pel BIHUB i que aquest any se celebrarà els dies 27 i 28 de febrer al Mobile World Congress

El Barça Innovation Hub, la plataforma de recerca, coneixement i innovació esportiva del FC Barcelona, i el Grup Bimbo han establert un acord de col·laboració destinat a promoure un impacte positiu i hàbits saludables en l'alimentació mitjançant l'ús de la tecnologia. Aquest acord preveu, a més, que Bimbo es converteixi en Main Partner de l'Sports Tomorrow Congress, el congrés d'innovació esportiva organitzat pel Barça Innovation Hub que en la propera edició s'integrarà al Mobile World Congress, que se celebrarà el 2023.

Amb aquesta unió, Grup Bimbo i el club blaugrana reforcen la seva relació, després que l'octubre passat s'anunciés que la panificadora més gran del món es convertia en Global Partner del Club i en Main Partner del primer equip de futbol femení.

En el marc d'aquesta aliança, el Barça i el Grup Bimbo treballaran amb l'objectiu de tenir un impacte positiu a la societat, a través de la promoció d'hàbits que contribueixin a un benestar més gran de les persones i també a construir un entorn més sostenible. Ara, a través de l'aliança amb el BIHUB, les dues entitats exploraran noves maneres de promoure la vida saludable i una nutrició equilibrada aprofitant l'experiència de Bimbo en la producció d'aliments i el coneixement que aporta el Barça Innovation Hub al camp de la ciència i la tecnologia.

Amb motiu de la presentació oficial de Bimbo com a patrocinador del BIHUB anunciarem el llançament del Sandvitx dels Campions creat conjuntament amb els nutricionistes del FC Barcelona i Bimbo.

El Sandvitx dels Campions tindrà com a objectiu oferir una solució amb una aportació nutricional equilibrada per a l'exercici de la pràctica esportiva.

Grup Bimbo té com a compromís generar un impacte positiu a la societat i construir sobre el propòsit de companyia d'Alimentar un Món Millor, per això a través d'aquest patrocini com a ‘Sandvitx Oficial del FC Barcelona’ s'aposta per promoure una nutrició i estil de vida saludables.

El BIHUB i la transmissió del coneixement

El Barça Innovation Hub es va posar en marxa el 27 de març del 2017 com una aposta del Club per la innovació, la investigació científica i la transmissió del coneixement d'una manera estructurada i implicant tota la institució. Aquesta declaració de principis, un dels pilars del 'Més que un club', ha convertit després de cinc anys el BIHUB en un centre de referència mundial en innovació i coneixement esportiu en diferents àmbits de la indústria de l'esport. Durant aquest període s'han desenvolupat 50 projectes de recerca, 5 projectes amb start-ups i més de 16.000 professionals de 135 països s'han adherit a programes en línia i màsters de postgrau en el camp de la indústria de l'esport.

Sobre el Grup Bimbo

Grup Bimbo és l'empresa de panificació líder i més gran del món i un jugador rellevant en snacks. Compta amb 203 fleques i altres plantes i 1.600 centres de vendes estratègicament localitzats a 33 països d'Amèrica, Europa, Àsia i Àfrica. Les seves principals línies de productes inclouen pa de caixa, brioixeria, pa dolç, pastissets, galetes, pa torrat, English muffins, bagels, truites i flatbread, botanes salades, entre d'altres. Grup Bimbo fabrica més de 10.000 productes i compta amb una de les xarxes de distribució més grans del món, amb més de 3.1 milions de punts de venda, més de 54.000 rutes i més de 135.000 col·laboradors. Les seves accions cotitzen a la Borsa Mexicana de Valors (BMV) sota la clau de pissarra BIMBO i al mercat extraborsari dels Estats Units a través d'un programa d'ADR Nivell 1, sota la clau de pissarra BMBOY.

Més notícies aquí