Aquestes són les playlists de Spotify de Dembélé i Rolfö
Continuen desvelant-se els gustos musicals dels jugadors i jugadores del FC Barcelona, de la mà de Spotify. Ara ha arribat el torn d’Ousmane Dembélé i de Fridolina Rolfö, els quals han compartit també les seves playlists amb les seves cançons favorites. Les que escolten abans del partits, quan necessiten inspiració i energia, i les que es posen després dels partits i en els desplaçaments, quan volen una estona de relax. Totes dues playlists es troben a la pàgina oficial del FC Barcelona a Spotify.
Conèixer els gustos musicals d’una persona és sentir-se més a prop d’ella. És veure la vida a través de la seva finestra al món. Per això aquestes playlists són una excel·lent forma d’entrar en el petit món de cada esportista i descobrir quins són els artistes, els estils musicals, les melodies i les lletres que formen part de la seva banda sonora diària.
“La meva playlist és important en la meva rutina d’un dia de partit perquè m’ajuda a sortir al camp i donar el millor de mi mateix per al Club. Quan necessito motivació em poso al meu Spotify des de Drake fins a Coldplay i sempre soc fidel a les meves arrels franceses amb artistes com Ninho, PLK i Saucegod, espero que els fans també en gaudeixin!”, ha assegurat Dembélé sobre la seva playlist.
A més de les de Dembélé i Rolfö, a la pàgina oficial del FC Barcelona a Spotify també es poden trobar les llistes de cançons preferides de Pedri, Alexia Putellas, Lewandowski i Oshoala. Aquestes playlists ja acumulen més de 20 milions de reproduccions de fans de 183 països d’arreu del planeta.
L’acord entre el FC Barcelona i Spotify
Aquesta acció s’emmarca dins de l’acord de patrocini que mantenen el FC Barcelona i Spotify, el servei de subscripció d’àudio en streaming més popular del món. Una entesa que uneix el món de la música i del futbol i que explora noves vies per connectar tant els esportistes com els artistes amb els seus fans d’arreu del món. La difusió d’aquestes playlists, l’intercanvi del logo de Spotify a la samarreta per artistes com Drake o ROSALÍA, o el nom del nostre estadi, Spotify Camp Nou, entre altres iniciatives, han fet d’aquest partnership un punt d’inflexió en la manera d’entendre i difondre la relació entre l’esport i la música a nivell global.
Més notícies aquí