Local

El FC Barcelona celebra el Dia Internacional del Futbol Femení amb èxits a l’entorn digital

El posicionament del Club a favor de la igualtat ha provocat 240 milions d’impressions, 46,5 milions de visualitzacions de vídeo i 10,1 milions d’interaccions

El FC Barcelona, amb motiu del Dia Internacional de les Dones aquest 8 de març, i en el seu ferm compromís per la diversitat, la igualtat i la inclusió, va voler fer un pas més amb diferents accions per reivindicar la importància de donar visibilitat a les dones en el món de l’esport.

I avui, Dia Internacional del Futbol Femení el Club presenta una peça de vídeo que mostra l’impacte que aquest posicionament ha tingut a l’entorn digital, unes dades significatives i representatives d’una societat cada cop més conscienciada i compromesa amb la igualtat al futbol i a l’esport en general.

Una aliança amb Pantone per crear el nou color ‘Lila Barça’, símbol de la igualtat i fruit de la barreja entre els seus colors originals blau i grana, va ser el tret de sortida que va impregnar no només l’Spotify Camp Nou i l’Estadi Johan Cruyff, sinó també totes les plataformes digitals del Club d’aquest color i d’aquest poderós, profund i empoderador missatge.

D’una banda aquesta crida a la igualtat, seguida d’una anàlisi imprescindible de la realitat: un vídeo experimental fruit del Club que mostrava les reaccions de Mapi León i Lewandowski als comentaris ofensius que el Barça Femení rep diàriament a les xarxes socials. ‘Pareu de publicar contingut sobre aquest equip estúpid, a ningú li importa’, ‘Aneu a la cuina’ o ‘El futbol femení no és futbol real’ són només alguns dels missatges als quals el primer equip de futbol femení s’exposa contínuament i que el Barça va voler mostrar a nivell internacional.

Aquesta campanya global, molt més enllà de quedar-se en el Dia de la Dona s’ha convertit en una identitat del Barça, un fort statement ja forma part de l’ADN barcelonista i ha aconseguit provocar 240 milions d’impressions, 46,5 milions de visualitzacions de vídeo i 10,1 milions d’interaccions a l’univers digital.

 

 

Més notícies aquí