El FC Barcelona llançarà la 'memorabilia' de l'Spotify Camp Nou
El proper diumenge 28 de maig serà l’últim partit que es jugui a l’Spotify Camp Nou fins al pròxim novembre de l’any 2024, amb motiu de les obres del projecte de l’Espai Barça. L’adeu de l’actual Estadi, tal com el coneixem, tindrà lloc oficialment un cop acabat el partit davant el Mallorca, donant així per acabada una etapa en l’emblemàtica llar blaugrana.
Des del 24 de setembre del 1957, data d’inauguració de l’Estadi, fins avui, el temple culer ha viscut reformes i millores transcendentals per a moltes generacions de barcelonistes. La inauguració de l’enllumenat, només dos anys després, el marcador electrònic situat a la segona graderia de tribuna, així com les llotges privades, el 1976, i la sala VIP i la sala de premsa la temporada 1981/82. Una dècada clau va ser precisament la dels anys 80, a causa de l’ampliació de l’Estadi l’any 1982 i el seu protagonisme com a seu del Mundial aquell mateix any. També la inauguració del Museu del Club, dos anys més tard. El 1994 l’Spotify Camp Nou va tornar a experimentar obres, amb un resultat d’ampliació de les grades baixes i la transformació de les localitats de peu situades darrere dels gols i convertides en localitats amb seients, i va quedar així un aforament de més de 99.000 persones.
Generació rere generació de barcelonistes, famílies senceres, han contribuït i format part de l’evolució de l’Spotify Camp Nou, i ara el Club vol que els i les culers que ho desitgin puguin a títol personal adquirir per sempre una part d’aquesta història a les seves cases. Pròximament, estarà disponible en exclusiva a les Barça Store la ‘memorabilia’ del FC Barcelona, per tal que els aficionats i aficionades puguin mantenir viu i present el record de l’Estadi, gràcies a una col·lecció de records i objectes únics i amb personalitat als quals el FC Barcelona donarà una segona vida.
Una segona vida a l’actual Estadi
Els seients, la gespa i altres elements que formen part de l’actual Estadi són algunes de les peces que es podran adquirir. Un procés d’economia circular en què els socis i sòcies tindran prioritat respecte a la resta d’interessats, gaudint de l’accés a una prevenda dels diferents productes de ‘memorabilia’, com són els seients de l’Spotify Camp Nou, a un preu reduït abans que comenci el programa global adreçat a tots els culers del món.
Així mateix, , aquesta pròxima jornada, els culers estan convidats a la gran festa de comiat, però recordant que en els pròxims mesos tindran l’oportunitat d’aconseguir alguns dels objectes més emblemàtics que conformen l’Estadi.
Més notícies aquí