Local

L’Agrupació llançarà al setembre el seu primer pòdcast

També ha posat en marxa un nou perfil a TikTok

L’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona està ultimant els preparatius d’un pòdcast que es començarà a emetre a partir del mes de setembre. La posada en marxa d’aquest nou producte audiovisual suposa una aposta de l’Agrupació per a la innovació i té l’objectiu d’acostar la història viva del FC Barcelona tant a l’afició culer com als nous públics consumidors d’aquest tipus de continguts. El pòdcast estarà conduït pel president de l’Agrupació, Juan Manuel Asensi, que en cada programa estarà envoltat d’exfutbolistes de diferents generacions del Club i on a través de la conversa es recordaran aspectes anecdòtics del seu pas pel Barça. També està previst que pel programa, de 30 minuts de durada, hi passin personatges vinculats al món del futbol, més enllà del FC Barcelona.

Tal com afirma Asensi, “amb aquest pòdcast volem situar l’Agrupació en el mapa actual de les xarxes socials i acostar-nos al gran públic interessat en conèixer com era jugar al Barça en diferents moments del passat”. El mateix president ja havia anunciat la posada en marxa d’aquest nou projecte en l’assemblea de l’entitat celebrada al mes de juny.

TikTok se suma a les xarxes socials de l’Agrupació

Aprofitant l’anunci de la posada en marxa del pòdcast, l’Agrupació de Jugadors acaba d’obrir un nou perfil a TikTok, xarxa social amb un fort creixement en els últims 3 anys i amb un públic majoritàriament jove. Amb aquesta xarxa s’amplia la presència de l’Agrupació en l’univers social, fins ara present a Facebook, Twitter, Instagram, Youtube i Linkedin. En total, en aquestes xarxes l’Agrupació suma més de 200.000 seguidors.

Més notícies aquí