Compte enrere per al derbi
Aquest diumenge 10 de desembre, FC Barcelona - Girona. El derbi català arriba a l'Estadi Olímpic Lluís Companys amb una taula classificatòria poc comú en la història dels precedents entre barcelonistes i gironins. El conjunt de Míchel es troba quatre punts per sobre del de Xavi. Per reduir aquesta diferència, els blaugranes han tornat als entrenaments després de dos dies de descans.

Després de no exercitar-se el 5 i 6 de desembre, els culers disponibles s'han calçat les botes per preparar l'atractiu duel contra el colíder de la Lliga. Una sessió al camp Tito Vilanova que també ha comptat amb els futbolistes del Barça Atlètic Cuéllar i Cubarsí. Però no, amb Andreas Christensen, que no s'ha entrenat amb permís per motius personals.
D'aquesta manera, el FC Barcelona s'ha posat mans a l'obra a la Ciutat Esportiva en una setmana marcada pel derbi català. Un partit que testarà la ratxa de partits triomfals dels blaugranes a Montjuïc.
Més notícies aquí