Local

La Fundació FC Barcelona engega una nova campanya per donar a conèixer la seva tasca de la mà de jugadors i jugadores

La campanya es difondrà durant el mes de gener i posa el focus en el compromís social del Barça a través de la seva Fundació

Els jugadors del primer equip de futbol masculí Ilkay Gündogan, Jules Koundé, Fermín López i Oriol Romeu i les jugadores del primer equip femení Alexia Putellas, Irene Paredes, Lucy Bronze i Caroline Graham Hansen protagonitzen la nova campanya engegada per la Fundació FC Barcelona per donar a conèixer la seva tasca entre els socis, les sòcies, els fans i la societat en general.

 

La campanya vol transmetre el posicionament de la Fundació com a referent del compromís social del Barça en favor dels infants i les persones joves més vulnerables a Catalunya i a 16 països del món, sota l’eslògan “Més enllà de l'esport amb la Fundació Barça”, amb un compromís que fa realitat el “Més que un Club” que defineix l’ADN del FC Barcelona.

Els missatges dels tres jugadors i les tres jugadores reforcen aquest compromís d’anar més enllà de l’esport i expliquen quines són les principals activitats de la Fundació: acompanyar els infants amb malalties, prevenir la violència a les escoles, ajudar a trobar feina  joves en risc social i donar suport a persones refugiades. Totes aquestes accions es materialitzen amb projectes a diferents països del món utilitzant com a eina la metodologia socioeducativa SportNet, creada per la Fundació FC Barcelona.

Amb aquesta campanya es posa de manifest, un cop més, el ferm compromís i implicació dels jugadors i jugadores de totes les seccions del Club, en els diversos programes i aliances que porta a terme l’entitat, tant a Catalunya com arreu del món. Cal recordar que els jugadors i jugadores i equips tècnics professionals contribueixen cada any amb l’aportació d’un 0,5% del seu salari per finançar projectes socials i solidaris, així com el Club, que aporta fins a un 0,7 % dels seus ingressos.

Més notícies aquí