Un nou premi per a la campanya de MOTOMAMI
Els ecos provocats pels canvis de logo a les samarretes dels equips masculí i femení que el FC Barcelona duu a terme periòdicament de la mà de Spotify, continuen ressonant amb força, ara també a les escoles de negoci i de màrqueting.
Aquesta pionera acció de marca està cridant l’atenció del sector formatiu per l’audaç manera que té de conjugar el món del futbol i la música i la seva capacitat de connectar viralment amb audiències globals.
Després d’aconseguir un Lleó de Bronze en la darrera edició del Festival Cannes Lions -el certamen de publicitat més prestigiós del món-, l’ESIC Business & Marketing School -la reconeguda escola de negocis i màrqueting d’àmbit estatal- ha atorgat al Barça i a Spotify el “Premi Aster de Màrqueting 2023” per la campanya que va dur el logotip de MOTOMAMI -l’àlbum de ROSALÍA- al pit de la samarreta dels primers equips de futbol del Club, el març del 2023.
El jurat del guardó ha destacat “la qualitat i la innovació en el concepte creatiu de la campanya i la generositat de les dues marques per tal de posar tots els seus actius” a la disposició d’aquest projecte. També ha reconegut la capacitat de la campanya per “promoure la marca Barça a nivell global i fidelitzar la seva base de fans”; una acció, recorda el jurat, que també s’ha repetit amb el canvi de logo pel dels Rolling Stones.
El premi es va entregar el dijous 8 de febrer en un acte celebrat al Convent dels Àngels de Barcelona i el van recollir Paloma Mikadze, directora de Barça Identity, i Sergi Ricart, director de l’Àrea Comercial del FC Barcelona.
Els guardons Aster ESIC Catalunya, que se celebren des del 1982 en l'àmbit nacional, tenen com a objectiu reconèixer els mèrits de persones i entitats en la seva activitat professional, amb la finalitat de potenciar la integració entre la formació acadèmica i la vida empresarial donant impuls als valors i actuacions socialment responsables.
Més notícies aquí