Local

El FC Barcelona llança una samarreta per commemorar el Dia Internacional de les Dones de la mà de María Escoté

Aquest disseny adreçat a les generacions futures s'inspira en el lema de la campanya del Club ‘La igualtat està en els nostres colors. Empoderant futures generacions', utilitzant el 'Lila Barça' com a base, fruit del degradat dels colors originals blau i grana

El FC Barcelona s'ha aliat amb María Escoté en la creació d'una nova samarreta símbol de la igualtat per commemorar el Dia Internacional de les Dones. En el ferm compromís del Club per la diversitat, la igualtat i la inclusió, i amb motiu del Dia Internacional de les Dones aquest 8 de març, el FC Barcelona ha volgut fer un pas més amb diferents accions per la igualtat i la importància de donar visibilitat a les dones en la societat i en el món de l'esport.

Aquesta creació, motor de la campanya del 8M d'aquest any, cerca connectar amb les generacions més joves per tal de conscienciar-les sobre la igualtat, basant-se en el lema del Club ‘La igualtat està en els nostres colors. Empoderant futures generacions”.

La igualtat és als nostres colors
Empoderant futures generacions
MÉS INFORMACIÓ

El disseny d´aquesta peça exclusiva i unisex s´inspira en el degradat dels colors originals blaugrana, que dona lloc al ‘Lila Barça’. Amb un estil lifestyle, el disseny compta amb el toc d’identitat propi de la dissenyadora culer i catalana de renom, que ha vestit artistes internacionals com Beyoncé o Rosalía, amb la barreja de colors com a base i la combinació de diferents tècniques.

El disseny de la samarreta

La samarreta de color 'Lila Barça' llueix l'escut del Futbol Club Barcelona al pit, amb la integració del disseny de María Escoté basat en els colors blau i grana travessant en diagonal la part frontal.

Igualtat, germanor, unió, creativitat, identitat, força i el valor cultural que tant caracteritza el FC Barcelona, ​​són els valors que la dissenyadora ha volgut materialitzar en aquesta creació. Un traç femení, la importància de l'art i la tècnica artesanal, representen en aquest disseny l'essència i la bellesa de la inclusió i el canvi.

Les tècniques utilitzades en aquest treball artístic són guaix, acrílic i oli, aplicades amb pinzell pla i espàtula.

Sobre María Escoté

Acolorida, rebel, creativa, apassionada i diferent. Escoté porta als seus gens un univers creatiu particular: va créixer entre pinzells i retalls, la seva mare era teixidora i el seu pare pintor.

Va llançar la seva pròpia marca el 2006 i avui la roba urbana, única i plena d'estil pop, recorre els carrers de tot el món. Artistes com Beyoncé, Rosalía, Rita Ora, Zendaia, Miley Cyrus o Katy Perry han lluït les seves peces.

María Escoté és coneguda per les peces eclèctiques i acolorides, que reflecteixen el seu somni per un món d'igualtat, amor, respecte i color.

Més notícies aquí