La nova marca d'Espai Barça reconeguda pels premis de la 'World Brand Design Society'
Fa pocs mesos que el FC Barcelona va presentar la nova imatge de l’Espai Barça sota el lema ‘Més que un Estadi’ i amb una nova identitat visual, un símbol creat a partir de les seves inicials (EB) i que segueix la forma de l’escut del Club, abraçant els orígens del projecte i tot allò que representa. Ara, la marca de l’Espai Barça ha estat reconeguda pels prestigiosos premis de la World Brand Design Society, en la categoria Identity: Brand Design Creation, que reconeix les creacions de marca tenint en compte el disseny, els elements visuals i la seva identitat des de zero.
La identitat d’un dels projectes referents en el món de l’esport i l’entreteniment ha obtingut el guardó de bronze per aconseguir crear una base visual sòlida de la marca de l’Espai Barça per comunicar la seva essència, història, valors i promeses. Aquesta creació impulsada pel FC Barcelona, en col·laboració amb la consultora de marca Morillas, posa de manifest quins són els orígens del projecte i està construït a partir del “+”, un element molt representatiu pel FC Barcelona, i que connecta també amb el concepte de ‘Més que un Estadi’.
Uns premis referents en la indústria creativa
World Brand Design Society és una comunitat professional que defensen la indústria creativa i la seva educació a tot el món i premia creatius i empreses creatives en els camps del disseny de marques corporatives i de consum. Un programa de premis inclusiu que reconeix tots els talents, des d'agències globals, departaments de disseny interns, creatius independents fins a estudiants talentosos a tot el món. En aquest context, la nova marca de l’Espai Barça ha estat una de les protagonistes.
Més notícies aquí