KAROL G serà la propera artista que apareixerà a la samarreta del Barça de la mà de Spotify
La tradició dels canvis de logo a la samarreta del Barça de la mà de Spotify escriu un nou capítol destinat, un cop més, a fer història. Aquesta vegada l’artista escollida ha estat la colombiana KAROL G, la cantant llatina amb més reproduccions durant els darrers quatre anys a Spotify a nivell global. Una icona de la música que ha fet ballar tot el planeta amb temes com PROVENZA, TQG o QLONA; de fet, les seves cançons apareixen a més de 100 milions de playlists creades pels usuaris de Spotify.
El representatiu cor espinat de KAROL G s’estrenarà per primera vegada a la samarreta del Barça en un partit de Lliga F de l’equip femení, el corresponent a aquest dissabte 13 d’abril contra el Vila-real. Una setmana després, el diumenge dia 21, el primer equip masculí jugarà el Clàssic al Bernabéu amb aquest mateix emblema al pit.
Aquest nou canvi de logo vol retre homenatge a aquelles persones que canvien les regles del joc, que superen barreres i que deixen un llegat a les noves generacions per expressar-se tal com són. La ‘Bichota’, com els jugadors i jugadores del Barça, és una inspiració per a moltes persones. I el seu paper ha estat clau per dur la música llatina a noves cotes d’èxit global.
Samarretes exclusives a la venda
Com és habitual en aquests emblemàtics canvis de logo, es posaran a la venda dues edicions exclusives de la samarreta de partit, que es poden adquirir des d’aquest divendres a les Barça Stores i a la plataforma d’e-commerce del Club. Per una banda la FC Barcelona x KAROL G Limited Edition constarà d’una tirada de 1899 unitats en qualitat Match i, per l’altra, la FC Barcelona x KAROL G Signed Limited Edition, que serà la més exclusiva, constarà de només 22 unitats de la samarreta, també en qualitat Match, i amb la signatura de les jugadores i els jugadors titulars dels dos partits, l’enfrontament de la Lliga F i el Clàssic.
FC Barcelona, Spotify i KAROL G també posen a la venda aquest divendres al web oficial de l’artista, una edició limitada de roba lifestyle amb samarretes, dessuadores, bufandes, gorros i ampolles d’aigua. Aquest marxandatge compta amb motius que combinen el vibrant imaginari visual de KAROL G amb el tradicional look de les peces Barça.
Barça i Spotify: una aliança estratègica
L’aparició del logo de KAROL G és la darrera activació de l'aliança entre Spotify i el FC Barcelona que uneix d’una manera única el món de la música i el del futbol. Aquesta activació és un exemple de com l'associació amb el Barça va més enllà d’una marca, ja que ofereix plataformes als artistes i al seu treball com no s'havia vist mai abans.
Declaracions de KAROL G:
“El símbol del cor representa el que es va convertir en l'estil Bichota, un moment de la meva vida on vaig trobar força, resiliència i suport. Gràcies a Spotify i al FC Barcelona, veure'l a la part davantera d'una samarreta que inspira tant aquesta mateixa energia és realment important".
Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de Màrqueting del FC Barcelona:
“L’acció del canvi de logotip a la samarreta ha esdevingut una de les més icòniques i exitoses de la relació entre el Barça i Spotify. L’expectativa sobre qui serà el proper artista escollit genera conversa a tots els nivells durant setmanes i l’impacte resultant quan finalment es desvela es pot mesurar a nivell global. Aquest cop, l’elecció d’una artista tan reconeguda com KAROL G ens ajuda, de la mà de Spotify, a crear sinergies més enllà de l’esport i a connectar amb una nova generació d’aficionats blaugrana arreu del món”.
Declaracions de Marc Hazan, vicepresident de patrocinis i màrqueting de Spotify:
“Estem molt orgullosos de celebrar l'increïble èxit de KAROL G a través de l’emblemàtica samarreta del Barça. La seva música inspira una passió única semblant a la del Club i és increïble unir-los els dos. Essent l’artista llatina més gran de Spotify i pionera en el seu camp, sabíem que KAROL G era una companya d'equip perfecta per al FC Barcelona".
Més notícies aquí