Flow de Karol G per al Clàssic
Després que les jugadores del Barça Femení estrenessin el logotip de Karol G a la samarreta en el partit contra el Vila-real amb una gran golejada que, com explicava la crònica del partit al web del Club, va ser “de les que posen el cor a mil”, arriba el moment que l’equip masculí traslladi el cor de l’artista colombiana a la gespa del Bernabéu.
Serà aquest diumenge a les nou del vespre quan el cor espinat de Karol G tornarà a posar de manifest que l’aliança entre el Barça i Spotify trasllada la unió del futbol i la música a un altre nivell, transcendint fronteres, amb una acció viral que genera expectació arreu del planeta.
Samarretes exclusives i marxandatge oficial a la venda
Per a les persones que vulguin viure el Clàssic amb el mateix outfit que els jugadors segueixen a la venda les dues edicions exclusives de la samarreta de partit, que es poden adquirir a les Barça Stores (òbviament, també a la de Madrid) i a la plataforma d’e-commerce del Club.
Per una banda, la FC Barcelona x KAROL G Limited Edition, que consta d’una tirada de 1.899 unitats en qualitat Match, i, per l’altra, la FC Barcelona x KAROL G Signed Limited Edition, que és la més exclusiva, i consta de només 22 unitats de la samarreta, també en qualitat Match, i amb la signatura de les jugadores i els jugadors titulars dels dos partits, l’enfrontament de la Lliga F i el Clàssic.
El FC Barcelona, Spotify i KAROL G també tenen a la venda al web oficial de l’artista una edició limitada de roba lifestyle amb samarretes, dessuadores, bufandes, gorros i ampolles d’aigua. Aquest marxandatge compta amb motius que combinen el vibrant imaginari visual de KAROL G amb el tradicional look de les peces Barça.
Una acció viral a nivell global
Un cop més, el canvi de logo a la samarreta del Barça ha donat la volta al món i s’ha convertit en un contingut viral als mitjans de comunicació i a les xarxes. De fet, el vídeo de llançament de la campanya, en què hi participen els jugadors i jugadores dels primers equips de futbol, en tan sols una setmana ja acumula més de 35 milions de reproduccions al compte d’Instagram del FC Barcelona. Per la seva banda, la galeria de fotos amb la samarreta de KAROL G suma 3,2 milions de ‘likes’ i gairebé 12.000 comentaris.
Tampoc s’ha d’oblidar un gest que ha arribat arreu del món, el del cantant Feid, parella de KAROL G, lluint la samarreta del Barça en la seva intervenció al Coachella Fest, un dels festivals de música més importats del món que se celebra cada any a Califòrnia. Ni les emblemàtiques incursions publicitàries de la campanya en pancartes de ciutats com Nova York, Miami, Los Angeles i Medellín.
Més notícies aquí