Vueling s’alia amb el Barça Femení com a aerolínia oficial de l’equip
Vueling, una de les principals companyies aèries d’Europa, es converteix en l’Aerolínia Oficial del primer equip de futbol femení del Barça en el marc d’un acord de patrocini que s’estendrà fins al 30 de juny del 2026. A partir d’uns valors comuns i un origen compartit a la ciutat de Barcelona, amb aquesta aliança ambdues entitats busquen seguir impulsant l’esport femení i tot el que representa.
En aquest sentit, Vueling dedicarà un dels seus avions a l’equip i una imatge d’una selecció de les jugadores de la plantilla lluirà a l’exterior d’un dels seus Airbus A320, que operarà les rutes de Vueling per tot Europa i que acompanyarà les jugadores en els seus viatges.
El primer equip femení europeu a tenir el seu avió
El FC Barcelona es converteix en el primer equip de futbol femení europeu amb la seva imatge projectada en un avió de línia regular. El nou disseny de l’avió es presentarà en un acte el proper dijous 25 d’abril amb l’assistència de les jugadores Aitana Bonmatí, Fridolina Rölfo, Ingrid Engen, Patri Guijarro i Caroline Graham-Hansen. I serà el mateix que, un dia després, traslladarà l’equip a Londres per disputar el partit de tornada de les semifinals de la Lliga de Campions contra el Chelsea.
La nova aliança entre el Barça Femení i Vueling es construeix sobre tres pilars clau: el seu origen a Barcelona i la seva voluntat de projectar la seva imatge al món; el seu compromís amb la societat a través d’accions que tenen un impacte positiu en el seu entorn; i la voluntat d’impulsar la figura de la dona en la nostra societat.
En aquest sentit, aquesta unió referma el compromís mutu per la promoció del talent femení, amb la unió d’un equip líder, guanyador, en evolució constant, que en pocs anys s’ha convertit en un referent mundial, no només esportivament, sinó també en l’àmbit dels valors, la ruptura de prejudicis i l’empoderament femení. I d’una companyia com Vueling, amb un ferm compromís amb la diversitat i la inclusió. Així ho demostra la xifra del 71,4% de presència de dones al comitè de direcció de Vueling o l’equilibri en el seu 50,2% de talent femení entre les seves més de 4.600 persones empleades.
Per últim, igual que el Barça busca millorar el món a través del futbol, Vueling té l’acció social en el seu ADN i busca tenir un impacte positiu en aquelles comunitats i territoris en què opera. L’aerolínia col·labora amb diferents entitats per facilitar el transport d’especialistes per al suport a famílies que conviuen amb diferents malalties, d’ajuda a comunitats vulnerables, transport d’òrgans per a la realització de trasplantaments i també en el transport d’efectius i recursos en situacions d’emergència humanitària.
Aquest acord s’inclou dins la celebració del 20è aniversari de Vueling, que commemora aquesta fita posant en relleu el seu arrelament amb Barcelona, ciutat on va ser fundada el 2004 i on actualment té la seva base principal. A l’aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat, Vueling és, a més, l’aerolínia de referència, ja que pràcticament 1 de cada 2 passatgers van viatjar amb la companyia l’any 2023. En aquests 20 anys de trajectòria, Vueling s’ha consolidat com un agent clau per assegurar la connectivitat de Barcelona i Catalunya amb el món, ja que no tan sols facilita viatges de manera directa a diferents ciutats d’Europa, el Nord d’Àfrica i l'Orient Mitjà, sinó que també permet connectar els viatges amb sortida o destinació final a Catalunya, amb altres companyies de llarg radi.
Més notícies aquí