El FC Barcelona i TK Elevator s'uneixen per crear la millor experiència de mobilitat en el futur Spotify Camp Nou
El FC Barcelona i TK Elevator han signat un acord de patrocini a partir del qual la companyia líder en solucions de mobilitat avançades i sostenibles es converteix en nou Provider of Espai Barça per a les pròximes cinc temporades, fins al 30 de juny del 2029. En el marc d’aquesta nova aliança, que es basa a sumar un nou soci estratègic a un projecte innovador i transcendental, col·laboraran per incorporar al nou Estadi 69 ascensors d´última generació i 78 escales mecàniques, i així s’assegurarà una experiència de mobilitat sense precedents per als aficionats i aficionades que visitin la instal·lació.
L’acord entre el Club i TK Elevator, inclòs en el programa de patrocinis associat al futur Spotify Camp Nou, ha estat possible gràcies a una sèrie d’objectius compartits i amb el projecte del futur Estadi com a focus principal de la col·laboració. En el marc d’aquesta aliança, el FC Barcelona no només reafirma el seu compromís amb l'excel·lència i la innovació, sinó que també converteix les seves instal·lacions en una plataforma de negoci i col·laboració per a TK Elevator, responent així també a un dels objectius compartits i destacant la importància de la innovació i la sostenibilitat en tot el relacionat amb l'esport.
En la mateixa línia, aquesta suposa una nova oportunitat per aquest programa de patrocinis creat específicament per a un dels projectes més importants de la història del Club i obrirà noves oportunitats, tant per a empreses que es dirigeixen directament al consumidor (B2C) com per a aquelles enfocades a l'àmbit empresarial (B2B), com és el cas de TK Elevator, aprofitant la visibilitat i el prestigi global del FC Barcelona i la rellevància del que serà un dels estadis referents al món.
L’Espai Barça, més que un Estadi
L’Espai Barça és una projecte revolucionari en el món de l’esport i l’entreteniment que busca renovar i expandir les instal·lacions del FC Barcelona, incloent-hi l’emblemàtic Spotify Camp Nou, i convertint-lo en el millor complex esportiu al centre d’una gran ciutat. Com a part d’aquesta unió, la inclusió de solucions de mobilitat de TK Elevator al disseny de l'Espai Barça no només millorarà l'accessibilitat i la fluïdesa del trànsit de persones dins del complex, sinó que també establirà nous estàndards en la integració de tecnologies sostenibles i eficients al món de l'esport.
Aquesta col·laboració estratègica entre el FC Barcelona i TK Elevator promet ser una fita en la història de les infraestructures esportives i d’entreteniment, convertint-se en un referent en termes d'innovació, sostenibilitat i experiència de l'afició.
Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona
“L'aliança amb TK Elevator és un pas endavant en la consecució de la nostra visió per al projecte de l’Espai Barça, i el desenvolupament de la remodelació del futur Spotify Camp Nou. La seva àmplia experiència en solucions de mobilitat avançades i sostenibles està alineada amb la nostra filosofia i la missió d'oferir la millor experiència per a tots els socis i sòcies, aficionats i aficionades que visitin les nostres instal·lacions”.
Declaracions de Pedro Martín, CEO de TK Elevator
"Estem emocionats d´unir forces amb el FC Barcelona, un club amb una rica història i un futur brillant. Aquesta col·laboració subratlla el nostre compromís amb l´excel·lència en enginyeria i la nostra capacitat per contribuir a projectes de gran envergadura i significat. L'Espai Barça és el tipus de projecte que ens inspira a superar els límits de la innovació en mobilitat vertical”.
Sobre TK Elevator
Amb clients a més de 100 països i més de 50.000 empleats, TK Elevator va assolir unes vendes properes als 9.000 milions d'euros en l'exercici fiscal 2022/2023. Garanteixen alts nivells de servei al client a tot el món des de la seva extensa xarxa d'aproximadament 1.000 delegacions i centres de treball. A les darreres dècades, TK Elevator s'ha consolidat com una de les principals empreses d'ascensors del món i es va independitzar després de separar-se del grup thyssenkrupp a l'agost del 2020. La línia de negoci més important de l'empresa és la de serveis, que presten al voltant de 25.000 tècnics de servei. La cartera de productes abasta des d'ascensors estandarditzats per a edificis residencials de baixa altura fins a solucions altament personalitzades per a gratacels. A més, abasta escales mecàniques, passadissos rodants, passarel·les d'embarcament de passatgers, pujaescales i plataformes. Les solucions integrades basades en el núvol, com ara la plataforma MAX, ofereixen serveis millorats. Amb aquestes ofertes digitals, ja no hi ha límits per a la mobilitat urbana. TKE - move beyond.
Més notícies aquí