Local

El FC Barcelona inaugura la nova oficina comercial, un punt de referència dins del sector

L’acte d’inauguració ha comptat amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta, alguns dels membres de la Junta Directiva i executius del Club, el director general a Iberia de Legends, Jesus Bueno, representants de reconegudes empreses i altres entitats com PIMEC i Mobile World Capital, i autoritats del Districte de les Corts

El FC Barcelona va presentar el mes d’octubre passat la nova oferta de Barça Hospitality per al futur Spotify Camp Nou, que ha comptat amb una gran acollida i ja s’ha venut el 90% dels productes que es van llançar primer, les 20 VVIP Suites i els 96 Boxes, i acaben de presentar-se els Loge Seats, ubicats a la primera anella VIP. Per a la comercialització dels espais més premium de l’Estadi, el Club ha celebrat avui la inauguració de la nova oficina comercial, amb una superfície de 1.000 m2 i que aspira a convertir-se en un nou punt de referència dins el sector.

L’acte d’inauguració ha comptat amb l’assistència del president del FC Barcelona, Joan Laporta, la vicepresidenta institucional del FC Barcelona, Elena Fort, el vicepresident de Màrqueting, Juli Guiu, el vicepresident de l’Àrea Social del FC Barcelona, Antonio Escudero, el directiu responsable de l’hoquei, Xavier Barbany, el directiu responsable del BIHUB, Àngel Riudalbas, i el portaveu adjunt de la Junta Directiva, Miquel Camps. També han assistit executius del Club, com Sergi Ricart, director de l’Àrea Comercial del FC Barcelona, que ha participat en l’acte amb una intervenció conjunta amb Jesus Bueno, director general a Iberia de Legends. L’acte ha comptat amb representants de reconegudes empreses i altres entitats com PIMEC i Mobile World Capital, i autoritats del Districte de les Corts.

Cal recordar que dues de les principals vies essencials per a la viabilitat del pla de finançament plantejat per a l’Espai Barça i per assolir l’objectiu en la generació de nous ingressos són nous acords de patrocini lligats amb el futur Spotify Camp Nou, tenint en compte que l’acord amb Spotify pels title rights n’ha estat el primer, i l’oferta de llotges i seients VIP de qualitat molt superior i que triplicarà la proposta amb què comptava l’Estadi. D’aquesta manera, està previst que els nous acords de patrocini i la nova oferta VIP generin conjuntament al voltant dels 120 milions d’euros d’ingressos anuals.

1.000 m2 , realitat virtual, tecnologies immersives i hologrames

En la seva conversa entre Sergi Ricart, director comercial del FC Barcelona, i Jesus Bueno, director general a Ibera de Legends, s’han abordat alguns punts clau que fan d’aquesta oficina comercial un espai revolucionari, inspirat en el més estil americà i que de ben segur que es convertirà en un nou punt de referència dins el sector. Sergi Ricart ha volgut posar en valor el fet de “poder comptar amb totes les eines necessàries per estar a l’alçada de l’ambiciós projecte que el Club està construint, i un exemple és aquesta oficina comercial” i la importància també “d’associar-se amb els millors companys de viatge, com Legends”. A més, ha explicat que, en la mateixa línia de generació d’ingressos, “també s’està fent una gran feina amb el programa de patrocini específic per a l’Espai Barça, i les últimes setmanes ja n’hem anunciat algun, com TKE i EHEIM Möbel”.

Per la seva banda, Chus Bueno també ha destacat que el FC Barcelona “és pioner en el concepte a Europa d'utilitzar un showroom immersiu per portar els aficionats al futur Spotify Camp Nou per veure de primera mà els nous seients i llotges VIP”, i ha afegit que amb la feina conjunta de Legends i el Club s’ha construït un espai “on la realitat virtual, activitats immersives, hologrames i les més avançades tecnologies es posen al servei de tothom qui visiti el nou espai i vulgui conèixer de primera mà els nous seients i llotges VIP del futur Spotify Camp Nou”. Finalment ha manifestat que Legends “té l'honor d'associar-se amb el FC Barcelona per oferir la visió innovadora dels clubs per a una experiència d'hospitalitat de primera classe als seus seguidors i seguidores al futur Spotify Camp Nou”.

Per acabar, el president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha estat l’encarregat de fer el discurs inaugural de l’espai expressant el seu orgull “del treball conjunt que està fent el Club de la mà de Legends per assegurar una experiència única a totes aquelles persones que vulguin gaudir del Barça en un nou estadi, que serà el millor del món”.

 

Més notícies aquí