Futbolistes del Barça descobreixen amb CUPRA l'Spotify Camp Nou Virtual
Ja falta menys per tornar al nou Spotify Camp Nou, però alguns jugadors dels primers equips de futbol masculí i femení ja han pogut conèixer el nou estadi sense moure's de la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Això ha estat possible a través de l'Exponential Experience de CUPRA, Official Automotive and Mobility Partner i l'Official Car del FC Barcelona, on el conductor, en aquest cas els jugadors i jugadores, usant ulleres de realitat virtual, van pilotar un vehicle físic, el CUPRA UrbanRebel Racing, en un circuit digital adaptat al FC Barcelona. Així va ser com Marc-André ter Stegen, Alexia Putellas, Pedri, Ona Batlle, Raphinha, Claudia Pina, João Felix, Jana, Fermín López, Lucy Bronze, Vitor Roque i Bruna, acompanyats del Jordi Gené com a copilot, van tornar a sentir el clam de l'Spotify Camp Nou alhora que posaven a prova les seves habilitats al volant.
A través d'aquesta experiència virtual, els jugadors i jugadores van tenir l'oportunitat de circular per una Barcelona futurista, amb edificis emblemàtics com la Torre Glòries o una Sagrada Família ja acabada i accelerar cap a l'Spotify Camp Nou, en la primera interacció, en aquest cas virtual, amb el nou estadi, que actualment es troba en procés de remodelació.
Per dur a terme aquesta acció, el Club va facilitar a CUPRA els renders 3D arquitectònics del nou estadi, que es van haver d'adequar a les mesures de l'espai de conducció i a un estil arcade. Després d'una feina de més de 500 hores, el resultat va ser un Spotify Camp Nou amb estructura i detalls gamificats, però que manté la seva essència.
Les sensacions al volant
"És una experiència molt autèntica i el nou Spotify Camp Nou pinta molt bé, m'agradaria ser-hi", va comentar Marc-André ter Stegen. "Sensorialment és una brutalitat, amb el so i els càntics sentint-se més i més a mesura que avances cap al camp, i el mosaic que veus una vegada ets dins", va destacar Jana.
Abans de començar, Raphinha comentava: "Em considero un bon pilot", mentre que Joao Felix explicava: "A mi els videojocs se'm donen bé, així que potser hi vaig amb avantatge". "Estic nerviosa, ¡quines ganes!", anticipava Bruna. Ja al volant, van compartir les seves sensacions amb Jordi Gené: "Li donaré canya, eh", va avisar Claudia Pina. "És bestial", va exclamar Fermín López. Després de baixar del vehicle Pedri va exclamar: "Està maco, el cotxe!", mentre que Alexia Putellas se centrava en la competició: "Quines ganes de veure quin temps hem fet!"
Vitor Roque, per la seva banda, va exclamar: "Ara vull repetir", mentre que per a Lucy Bronze tot va resultar "Molt divertit, molt diferent del que m'esperava". "Simplement impressionant", va concloure Ona Batlle.
Més que un patrocini
Aquesta acció s'emmarca en l'aliança global que el FC Barcelona i CUPRA van renovar el 29 de febrer passat i en virtut de la qual la marca continuarà sent fins al 2029 l'Official Automotive and Mobility Partner i l'Official Car del FC Barcelona. CUPRA també es manté com a Global Partner, i serà present com un dels patrocinadors oficials a l'Espai Barça.
Aquesta aliança es fonamenta en els valors compartits per totes dues marques i en una visió de futur conjunta. L'aposta pel talent jove a tots els equips professionals del FC Barcelona connecta amb l'essència rebel de CUPRA, creada per a una nova generació de conductors preparats per a la mobilitat elèctrica.
Més notícies aquí