Local

El FC Barcelona i Figueras Seating signen un acord per incorporar el màxim confort i un disseny innovador en els seients VIP de l'Spotify Camp Nou

L'especialista reconegut mundialment en solucions de seients es converteix en el ‘VIP Seating Supplier’ de l'Espai Barça al llarg de dues temporades, des de l'1 de juliol del 2025 fins al 30 de juny del 2027

El FC Barcelona i Figueras Seating han signat un acord de patrocini amb què l'especialista reconegut mundialment en solucions de seients fixes i mòbils es converteix en nou VIP Seating Supplier de l’Espai Barça al llarg de dues temporades, des de l’1 de juliol del 2025 fins al 30 de juny del 2027. Per mitjà d’aquest acord, amb què el Club suma un nou soci estratègic a un projecte referent i transcendental, es col·laborarà per incorporar la seva proposta de seients innovadora i de disseny al nou Estadi, oferint el màxim confort per a tots els aficionats i aficionades que visquin des d’algun dels espais de Barça Hospitality l’experiència d’un dia de partit.

L’aliança entre el Club i Figueras, que està inclosa en el programa de patrocinis associat al futur Spotify Camp Nou, continua reafirmant l’aposta del FC Barcelona de construir un estadi innovador amb tots els avenços per als quasi 105.000 espectadors i espectadores que acollirà la instal·lació. Amb aquest acord, el FC Barcelona manté el seu compromís amb l'excel·lència i la innovació i converteix les noves instal·lacions en una plataforma de negoci i col·laboració per a una empresa catalana internacional reconeguda en el sector de la magnitud de Figueras.

Aquesta suposa una nova oportunitat per al programa de patrocinis creat específicament per a l’Espai Barça, un dels projectes més importants de la història del Club i que ha esdevingut una plataforma plena de noves oportunitats, tant per a empreses que es dirigeixen directament al consumidor (B2C) com per a aquelles enfocades a l'àmbit empresarial (B2B), com és el cas de Figueras, aprofitant l’impacte i el prestigi global del FC Barcelona.

A més, i amb l’orgull que sempre ha reivindicat el Club pel seu origen i les seves arrels catalanes, Figueras és un exemple de com empreses de Barcelona i Catalunya amb una clara vocació internacional, se sumen al projecte i volen ser partners de l’Espai Barça, un projecte de ciutat i de país que també aspira a convertir-se en un referent global.

L’Espai Barça, més que un estadi

L’Espai Barça és un projecte revolucionari en el món de l’esport i l’entreteniment, incloent-hi la renovació de l’emblemàtic Spotify Camp Nou, que el converteix en el millor complex esportiu al centre d’una gran ciutat, que incorpora la nova i revolucionària proposta de Barça Hospitality. La qualitat dels productes VIP al nou Estadi serà molt superior a l’actual i triplicarà l’oferta que hi havia, una nova proposta de seients i llotges Premium del futur Estadi, amb una xifra total de 9.400, entre localitats i espais disponibles.

En aquesta mateixa línia, i com a part d’aquest acord, la incorporació dels seients de Figueras millorarà el confort de tots els aficionats i aficionades que gaudeixin d’un dia de partit a l’Estadi des d’alguna de les localitats VIP, amb dissenys que s’integren en els diferents espais, fabricats amb materials sostenibles i tècniques de producció eficients. La sostenibilitat és un dels pilars clau del projecte i que forma part del seu ADN, i amb aquesta aliança, aquesta pren encara més força, ja que Figueras Seating dissenya els seus productes tenint en compte el seu impacte ambiental i basant-se en principis d’economia circular.

 

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona

“L'acord amb Figueras Seating és una mostra més del compromís del Club per construir un nou Estadi innovador, que ofereixi la millor de les experiències a tots els aficionats i aficionades que visitin l’Spotify Camp Nou i gaudeixen d’un dia de partit a les localitats més premium. Comptar amb el màxim confort als seients VIP és clau per a una instal·lació que ofereix una revolucionària i renovada proposta d’hospitality i que aspira a convertir-se en un referent en el món de l’esport i l’entreteniment”.

Declaracions de Marta Ferrer, directora de desenvolupament de negoci d’Ibèria de Figueras Seating

“Figueras Seating va fer la primera intervenció al FC Barcelona l’any 1972, instal·lant més de 60.000 seients. Des de llavors, hem continuat treballant amb el Club, fet que ens ha permès entendre la seva evolució. L’Spotify Camp Nou representa un repte significatiu, no només per al Club, sinó també per a nosaltres, ja que hem de garantir una experiència excel·lent per als socis oferint el màxim confort a través dels nostres seients per les zones VIP,  que hem adaptat per complir amb les expectatives i requeriments del nou espai.

El compromís de Figueras està alineat amb les exigències d’un Club com el del FC Barcelona així com les que  demanda el sector de l’esport i l’entreteniment. Prioritzem la durabilitat i flexibilitat d’ús dels nostres productes, però sobre tot el compromís amb el medi ambient. Dissenyem els nostres seients amb materials sostenibles i tècniques de producció eficients, contribuint així a un futur més verd per a tothom."

Més notícies aquí