En marxa la segona fase del Registre de Penyistes
El FC Barcelona, amb la intenció d’agilitzar i ser més eficients en la gestió diària dels tràmits de les penyes oficials, posa a disposició dels gestors i gestores de les penyes noves funcionalitats en el Portal del Gestor.
Així, tots els tràmits que la penya estava realitzant mitjançant el portal de tràmits online, a partir d’ara es podran fer des de l’apartat del Portal del Gestor.
Per accedir al Portal del Gestor, necessitareu estar correctament identificats com a penyistes del FC Barcelona, amb un correu electrònic i un telèfon mòbil per poder accedir a aquest entorn. Així mateix, haureu d’haver estat designats com a gestors o gestores per la vostra penya. Podeu accedir al portal per realitzar els tràmits online de la vostra penya mitjançant aquest enllaç:
En concret, els següents tràmits s’hauran de fer mitjançant el Portal del Gestor:
- Manteniment de les dades de contacte de la penya
- Manteniment de les dades de la Junta Directiva de la penya i gestió dels canvis que hi pugui haver a la seva composició
- Modificar el PIN de la penya per a les gestions on es requereixi
- Assignació i pagament d’entrades per desplaçaments
- Gestió d'adreces
- Canvi de nom de la penya
- Registre documental de la penya
Nou procediment per a la sol·licitud d’entrades per desplaçaments
Entre les noves funcionalitats que s’estrenen amb aquesta segona fase del registre de penyistes, s’ha de destacar el nou procediment per a la sol·licitud d’entrades per als desplaçaments del primer equip de futbol masculí.
A partir d’ara serà el mateix penyista qui haurà de demanar la seva entrada directament des del seu perfil personal al registre del penyista. Els i les penyistes podran prereservar entrades per als desplaçaments (en el cas que encara no s’hagi confirmat dia i hora del partit) o sol·licitar-les (si ja està confirmat l’horari).
Una vegada el o la penyista ha fet la sol·licitud de la seva entrada i/o de la del menor del qual és tutor o tutora, el gestor de la penya haurà de confirmar-la o rebutjar-la. La confirmació de l’assignació de l’entrada es podrà veure a l’aplicació, i les instruccions de recollida de les entrades se li faran arribar posteriorment per correu electrònic.
Per ampliar la informació sobre com funcionen tots els tràmits de la segona fase del registre de penyista, podeu accedir al Manual d’Usuari:
Més notícies aquí