Local

El FC Barcelona s’uneix a la nova xarxa social Feeberse

El Club estrena un compte oficial en aquesta plataforma de microvídeos centrats en el món del futbol que ofereix una experiència d’usuari basada en la interacció directa i la jugabilitat

El FC Barcelona i Feeberse, la primera xarxa social orientada 100% al món del futbol, han signat un acord de col·laboració per als propers tres anys, fins al juny del 2027, gràcies al qual aquesta plataforma es converteix en Partner del Club en les categories de Official Channel i Official Presenting Partner of Culers Corner.

Feeberse és la primera xarxa social centrada en continguts de futbol i neix amb l’objectiu d’interconnectar en un mateix ecosistema: afició, professionals del sector, futbolistes, mitjans i clubs. Estrenada el 28 de juny, la plataforma ofereix microvídeos amb funcionalitats exclusives entre les quals destaca la seva jugabilitat, ja que permet a l'usuari participar en reptes i col·laboracions amb el seu equip.

El FC Barcelona s’implica en aquesta plataforma des dels seus inicis gràcies a un compte oficial, @fcbarcelona, que ofereix continguts exclusius sobre el Club pensant a obtenir una interacció més directa i gamificada amb els usuaris i les usuàries, posant el futbol en el centre de l’acció.

La incorporació a aquesta nova plataforma és un pas endavant més en l’estratègia de desenvolupament digital del Club que consolida el Barça com un dels clubs esportius més seguits i estimats del món a les xarxes socials.

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona: 

“El FC Barcelona és un Club pioner en l’àmbit de les xarxes socials, tant per la seva estratègia de marca i de creació de continguts com pel suport que rep dels fans arreu del món, que fan que els comptes oficials del Barça tinguin més de 486 milions de seguidors i seguidores. Ara amb Feeberse sumem un nou projecte, una nova xarxa social que combina elements amb un gran èxit potencial com són el futbol, els microvídeos i la jugabilitat.” 

Declaracions de Pedro Nieto, CEO de Feeberse:

“L'ambiciós projecte de Feeberse és convertir-se en el principal hub del futbol, ​​per això estem orgullosos de signar aquest acord amb el FC Barcelona, ​​un dels clubs amb més seguidors del món i pioner en els avenços digitals. Estem davant d'un repte majúscul, crear una nova xarxa social totalment segmentada cap al món del futbol, ​​introduint el concepte de “jugable” com a principal novetat en aquest tipus de plataformes. L'aliança amb el FC Barcelona suposa un impuls per a Feeberse, amb la finalitat de convertir-se en la xarxa social de referència a l'univers futbol”.

Sobre Feeberse:

Feeberse és la primera xarxa social jugable 100% orientada al món del futbol, ​​amb funcionalitats exclusives que pretenen connectar a tot el ecosistema d'aficionats, professionals, mitjans, clubs i futbolistes. És un projecte internacional impulsat per inversors americans que té com a roadmap arrencar la seva estratègia a Espanya i Llatinoamèrica per acabar la seva implantació mundial el 2026 aprofitant el Mundial a EUA, Canadà i Mèxic.

Més notícies aquí