Local

El FC Barcelona s'alia amb Fever com a proveïdor exclusiu de ticketing a les instal·lacions del Club

El líder mundial tecnològic es converteix en el nou ‘Official Ticketing Technology Partner’ del Club durant les pròximes cinc temporades, fins al 30 de juny del 2030

El FC Barcelona i Fever s’uneixen en un acord de patrocini pel qual la plataforma líder global en descobriment d’oci es converteix en nou Official Ticketing Technology Partner del Club per a les pròximes cinc temporades, fins al 30 de juny del 2030. Aquesta aliança estratègica té com a principal objectiu millorar l’experiència dels espectadors i espectadores que visitin les instal·lacions del Barça amb una àmplia proposta d’activitats, esdeveniments i altres continguts exclusius.

L'aliança entre el Club i Fever reforça, una vegada més, l'aposta del FC Barcelona per convertir les seves instal·lacions en un hub d'innovació internacional, subratllant el compromís amb l'adopció de tecnologies disruptives per millorar l'experiència dels socis i les sòcies i l'afició que visitin el futur Espai Barça. Amb la col·laboració de Fever, els aficionats i aficionades del Barça podran gaudir d’una plataforma de venda d’entrades més accessible, eficient, i la més ràpida de la indústria. Gràcies a la seva presència global compta amb múltiples sistemes de pagament, tant nacionals com internacionals, i el sistema d'atenció al client 24/7 més complet. L'objectiu és facilitar la compra pels partits, esdeveniments i totes les experiències relacionades amb el Club.

Aquest acord forma part del programa de patrocinis associat a l’Espai Barça i ha estat possible gràcies als objectius compartits de dotar el projecte amb les tecnologies d’última generació i convertir-lo en un referent en aquest àmbit.

Una experiència 100% personalitzada

Oferir una experiència única i personalitzada als aficionats i aficionades que visitin les instal·lacions del FC Barcelona és un dels punts clau que el Club vol potenciar amb la remodelació de l’Spotify Camp Nou i l’Espai Barça. Fever implementarà la seva avançada tecnologia per optimitzar tot el procés de venda, incloent-hi sistemes de recomanació personalitzats i un procés de compra més intuïtiu, ràpid i segur.

En aquesta mateixa línia, es desenvoluparà contingut exclusiu i l’afició tindrà accés a experiències úniques amb què es maximitzarà la seva connexió amb el Club, facilitant l’assistència als partits i l’accés als diferents esdeveniments que tinguin lloc a les instal·lacions del FC Barcelona. Aquesta aliança es basa també a incorporar una nova manera de relacionar-se amb el fan perquè gaudeixi d’una experiència 100% Barça.

 

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona

“Aquest acord amb Fever reforça l’aposta del Club per convertir les instal·lacions en un hub d’innovació internacional i adoptant tecnologies revolucionàries per oferir una experiència única amb un gran ventall d’oportunitats a tots els socis i sòcies, aficionats i aficionades que visitin el futur Espai Barça. Aquest és també un dels punts clau que el FC Barcelona vol maximitzar amb la remodelació de l’Spotify Camp Nou, tenir una experiència personalitzada i 100% Barça a l’altura del millor equip del món”.

Declaracions de Rocío Trujillo, General Manager per al sud d’Europa de Fever

“És un orgull poder convertir-nos a l'’Official Ticketing Technology Partner' d'un emblema de l'esport com és el FC Barcelona. Aquest acord és una mostra més del compromís de Fever en desenvolupar una plataforma global que permet no només una millor experiència d'usuari, sinó també l'accés a tot un món de contingut i de tecnologia als nostres partners, independentment de la categoria d'entreteniment en què es trobin”.

Més notícies aquí